کد خبر : 1524897 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 12:33 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

الیاسی: از پرسنل باشگاه بابت صبوری‌شان تشکر می‌کنم

واکنش سرپرست تراکتور به حرف‌های خالد شفیعی

سرپرست باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره مطالبات خالد شفیعی از این باشگاه بیان کرد.

واکنش سرپرست تراکتور به حرف‌های خالد شفیعی

به گزارش "ورزش‌سه"، خالد شفیعی مدافع سابق تراکتورسازی صبح امروز در مصاحبه ای اعلام کرد مسئولان این باشگاه اقدامی برای پرداخت مطالباتش انجام نداده اند و ناظران ای اف سی نیز پیگیر این مساله هستند. او در این گفت و گو اعلام کرده بود که عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی پاسخ تلفن وکیلش را نمی دهد و حالا الیاسی در این خصوص توضیحاتی را ارائه می کند.


الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره حرف های شفیعی به "ورزش سه" گفت: «پرونده شکایت خالد شفیعی در کمیته تعیین وضعیت قرار دارد و آنها پیگیری می کنند. من یکبار با وکیل شفیعی صحبت کردم که متوجه شدم بسیار هم انسان خوب و باشخصیتی است. بعد او اعلام کرد به خارج از کشور می رود که در بازگشت با من تماس گرفت اما به دلیل مشغله زیاد نتوانستم پاسخش را بدهم.»


وی افزود: «این روزها مهم ترین موضوع برای ما بحث واگذاری باشگاه به بخش خصوصی محسوب می شود و پیگیر این مساله هستیم. از این رو بازیکنان خودمان هنوز مطالبات شان را نگرفتند و حقوق پرسنل باشگاه نیز عقب افتاده که از اعضای باشگاه بابت صبوری شان تشکر می کنیم. به همین خاطر تا چند روز آینده نمی توانیم کاری انجام دهیم و باید ببینیم چه اتفاقاتی طی روزهای آینده رخ می دهد. وقتی هنوز مساله مالکیتی باشگاه مشخص نشده، چطور می توانیم به مسائل مالی و طلبکاران بپردازیم.»


الیاسی در پایان گفت: «اینطور حرف زدن از سوی یک بازیکن(شفیعی) درست نیست و شاید بهتر باشد بازیکنی که هواداران تراکتورسازی را دوست دارد، به جای مطرح کردن موضوعات این چنینی شرایط حساس باشگاه را درک کند.»

دیدگاه‌ها