کد خبر : 1525100 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:13 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

هاینکس: ما بازنده های بدی نیستیم!

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، پس از شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل آینتراخت فرانکفورت، تاکید کرد که شاگردانش بازنده نیستند.

هاینکس: ما بازنده های بدی نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که پیشتر قهرمان بوندس لیگا شده بود، فصل را با شکست در فینال جام حذفی مقابل آینتراخت فرانکفورت و سرمربی آینده اش یعنی نیکو کوواچ به پایان رساند. با این حال هاینکس  که شب گذشته برای آخرین بار روی نیمکت بایرن نشست، تاکید کرد که تیم او بازنده نیست.

 

 

1303445

 

 

او گفت:" در طول دوران مربی گری ام هیچگاه از داوری صحبت نکرده ام و امروز هم این کار را نخواهم کرد ولی وقتی  به صحبت‌های کارشناس تلویزیونی گوش کردم و اطلاعاتی دریافت کردم، متوجه شدم که یک پنالتی برای ما اعلام نشده است. پیش از آن نیز یک فرصت عالی برای اینکه نتیجه را به نفع خود برگردانیم داشتیم که از دست رفت. بنابراین فکر می‌کنم باید به نحو دیگری به این بازی نگاه کرد و آینتراخت شایسته کسب پیروزی در این رقابت ها بود."

 

بازیکنان بایرن پس از دریافت مدال‌های خود، زمین را ترک کردند و منتظر نماندند تا به حریف تبریک بگویند. هاینکس در این رابطه گفت:" چیزی که باید اعتراف کنم این است که یک مسئول رسمی، چه از سوی باشگاه و چه از سوی فدراسیون، باید به ما می‌گفت که تا اهدا عنوان قهرمانی صبر کنیم. ما این کار را از قصد انجام ندادیم. باید بگویم که در آن لحظه اصلا به این موضوع فکر نمی‌کردیم زیرا اگر به ذهنم می‌رسید، به همه می‌گفتم در زمین بمانند. برخی بازیکنان ماندند، همینطور مدیر ورزشی ولی یک سوء تفاهم اتفاق افتاد."

دیدگاه‌ها