کد خبر : 1525156 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:40 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

هامان: صلاح هنوز به سطح رونالدو نرسیده است

دیتمار هامان، ستاره سابق باشگاه لیورپول معتقد است که محمد صلاح می‌تواند توپ طلا را کسب کند ولی هنوز به سطح رونالدو نرسیده است.

هامان: صلاح هنوز به سطح رونالدو نرسیده است

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در این فصل 44 گل به ثمر رسانده و توانسته عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کند. او در فینال چمپیونزلیگ، مقابل رئال در کیف صف آرایی خواهد کرد. این دیدار صحنه تقابل رونالدو و صلاح خواهد بود که هر دو از شانس‌های کسب توپ طلا امسال هستند. با این حال هامان معتقد است که صلاح هنوز به سطح رونالدو نرسیده است.

 

 

1303496

 

 

او در مصاحبه با دیلی میرر گفت:" هر لمس توپ صلاح به گل تبدیل می‌شود ولی در چنین دیدارهایی مثل فینال چمپیونزلیگ، منتظر درخشش پیرمرد رئال (رونالدو) هستم زیرا او بارها چنین دیداری را تجربه کرده است. صلاح فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و امیدوارم در آنفیلد، سال خوبی پیش روی او باشد. در حالی که آینده به صلاح تعلق دارد، امروزه روز متعلق به رونالدو است، بازیکنی که رکوردی استثنایی دارد.

 

فرصتی بسیار خوب پیش صلاح است که خودش را در بالاترین سطح به نمایش بگذارد. از فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید که احتمالا بزرگترین باشگاه جهان است، فرصتی بزرگتر به دست نخواهد آمد. اگر لیورپول پیروز شود، فکر می‌کنم صلاح کاندید اصلی توپ طلا خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها