کد خبر : 1525188 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 17:25 | 95.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب منتظری و وریا جادویی می‌شد؛

شفر: حسینی و وریا جایگاه خود را پس می‌گیرند

سرمربی استقلال می گوید که عدم حضور وریا یک سورپرایز برای او بود.

شفر: حسینی و وریا جایگاه خود را پس می‌گیرند

وینفرد شفر سرمربی استقلال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" در واکنش به فهرست اعلام شده برای تیم ملی گفت: باید به نظر مربی و طرز تفکر او احترام گذاشته شود.


وی افزود: حسینی دروازه بان اول آسیا در دو سال آینده خواهد شد. او رقیب های قوی مانند گلر پرسپولیس و دیگران دارد اما حسینی جوان و آینده دار است.


شفر درباره خط خوردن وریا غفوری تصریح کرد: عدم حضور وریا یک سورپرایز بزرگ بود اما مربی تصورات خاص خود را دارد و وریا غفوری در تیم ما نشان داده که در حضور بازیکنی مانند خسرو حیدری می تواند تیم حریف را به زانو در بیاورد و ترکیب این دو می تواند یک بازدهی خوب داشته باشد. کیفیت بالا، دینامیک خاص و فشار بالایی که به حریف وارد می کند در کنار گلزنی های آسیایی مواردی است که نشان می دهد این بازیکن می توانست موثر باشد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. وریا نباید تسلیم شود و نا امید باشد. حسینی و وریا در آینده در آسیا جایگاه خود را به دست می آورند. وریا نشان داده که به تنهایی می تواند بازی را عوض کند.


شفر درباره بازیکن های دعوت شده از استقلال به فهرست تیم ملی اضافه کرد: امید ابراهیمی امیدوارم در جام جهانی حضور داشته باشد زیرا او یک رهبر در زمین است و هر زمان که لازم باشد تیم را مدیریت می کند. ابراهیمی تا زمانیکه در زمین است با تمام قوا می جنگد. مجید حسینی یکی از بهترین های آسیا با آینده روشن است. چشمی در هافبک دفاعی و دفاع می تواند بدرخشد. درست است که در آخرین بازی ملی در هافبک دفاعی بازی کرد اما در این مسابقات نشان داد که کیفیت بالایی دارد و گل او نیز این موضوع را ثابت کرد. منتظری دیروز به عنوان هافبک دفاعی تست شد اما فکر می کنم دفاع راست برای او بهتر است.


او در ادامه اضافه کرد: ترکیب منتظری و وریا ترکیبی جادویی برای تیم ملی می شد. بازیکنی که در آسیا برای ما گلزنی کرد می توانست درخشان باشد.


شفر در پایان گفت: هر مربی طرز تفکر خود را دارد و به تیم خود نگاه می کند. مربی تیم ملی آلمان ماریو گوتزه را که گل قهرمانی جهان را به ثمر رسانده، خط زد. برای تیم ملی بهترین ها را آرزو می کنم.

دیدگاه‌ها