کد خبر : 1525223 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 18:56 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاید از فوتبال خداحافظی کنم

نصرتی: نمی‌دانم در ذهن کی‌روش چه می‌گذرد

مدافع سابق تیم ملی معتقد است با لیست اعلامی توسط کی روش تیم ملی در سه پست دفاع وسط، دفاع راست و هافبک نفوذی دچار مشکل خواهد شد.

نصرتی: نمی‌دانم در ذهن کی‌روش چه می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی در مورد اعلام فهرست 24 نفره تیم ملی گفت: واقعاً من هم مثل بسیاری از مردم غافلگیر شدم و نمی توانم متوجه چرایی خط خوردن سیدجلال حسینی و وریا غفوری شوم. البته ما در ذهن کی روش نیستیم و نمی توانیم قضاوتی داشته باشیم اما بهرحال نبودن این دو ستاره که در یک فصل موفق را در تیم های باشگاهی خود داشتند برایمان تعجب برانگیز است.


او ادامه داد: وقتی عملکرد سیدجلال و تجربه او را مرور می کنم متوجه خواهیم شد که او یکی ارزشمندترین مهره های تیم ملی در سالهای اخیر بوده است. غفوری هم در استقلال توانست بازی های درخشانی انجام دهد و تاثیرگذاری او را در تیمش شاهد بودیم. هنوز هم نمی توانم با این تصمیم کی روش کنار بیایم ولی بالاخره او سرمربی تیم ملی است و تصمیم نهایی با اوست.


نصرتی در مورد بازیکنان جانشین سیدجلال و وریا تصریح کرد: حضور مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی و میلاد محمدی در دفاع چپ مسجل شده و با توجه به بازی هایی که از تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی دیدم فکر می کنم پژمان منتظری و محمدرضا خانزاده دیگر بازیکنان فیکس خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی خواهند بود.


مدافع سابق تیم ملی درباره دیگر پست ها هم گفت: البته فکر می کنم تیم ملی در پست دفاع چپ نیز دچار مشکل شود و در صورت نبودن میلاد محمدی جانشین مطمئنی برای او نخواهیم داشت. علی قلی زاده به هیچ عنوان نمی تواند مدفع چپ باشد چرا که ما در این پست نیاز به بازیکنی داریم که تجربه لازم و کافی را برای بازی در خط دفاعی داشته باشد.


 او با ابراز تعجب از بازی کریم انصاری فر در پست هافبک خاطرنشان کرد: من با کریم سالها همبازی بوده ام و به نظرم او یک مهاجم نوک تمام عیار است. با توجه به مصدومیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه فکر می کنم ما مهره مهمی در این پست نداریم. سامان قدوس هم ذاتاً وینگر است و از هم اکنون خلاء یک هافبک نفوذی در ترکیب تیم ملی مشهود است.


نصرتی با تاکید بر اینکه نباید از تیم ملی توقع برد پرتغال و اسپانیا را داشته باشیم، گفت: فکر می کنم کی روش با استراتژی جام جهانی قبلی می خواهد به دفاع مطلق بپردازد و چشم به ضدحملات بدوزد که البته فکر می کنم استراتژی مناسب و واقع بینانه ای است.


مدافع سابق نفت تهران در مورد تیم فصل آینده اش نیز گفت: فعلاً که در حال استراحت هستم و هیچ پیشنهادی ندارم. قطعاً به لیگ یک نخواهم رفت و اگر پیشنهادی نباشد ترجیح می دهم از فوتبال خداحافظی کنم.

دیدگاه‌ها