کد خبر : 1525346 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:23 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه سرپایی کی‌‌روش و کاپیتان‌ها روی سن (عکس)

روز گذشته در جریان مراسم رونمایی از سرود تیم ملی در جام جهانی، کی روش جلسه ای کوتاه با کاپیتان های تیمش برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در خلال مراسم رونمایی از موزیک سالار عقیلی برای تیم ملی، ملی پوشان به عنوان خادم افتخاری حرم امام رضا نیز معرفی شدند و به عکسی به یادگار با پرچمی سبز گرفتند.

 

تمام اعضای کادرفنی روی سن حاضر بودند و در این بین، کارلوس کی روش جلسه ای کوتاه و سرپایی با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کاپیتان های تیم ملی برگزار و راجع به مسائلی صحبت کرد. با خط خوردن سیدجلال حسینی، دژاگه و شجاعی کاپیتان های تیم ملی هستند و احتمالا در تمام بازی ها، حداقل یکی از این دو در زمین حاضر خواهند بود.

 

 

شجاعی این فصل عملکرد خوبی با آاک آتن داشت و توانست به قهرمانی لیگ یونان نیز برسد. او پس از مسائل پیش آمده در خصوص بازی با تیم اسرائیلی، چند ماه غایب اردوهای تیم ملی بود اما با فشار افکار عمومی و مردم و علاقه کی روش به این بازیکن، او بار دیگر به تیم ملی برگشت تا برای سومین بار در جام جهانی حاضر باشد. باتوجه به سیستم 433 تیم ملی، شجاعی می تواند یکی از هافبک ها باشد و در راه حضور فیکس مقابل قدرت های دنیا باید با ستاره هایی چون مهدی ترابی، احسان حاج سفی، کریم انصاری فرد و... رقابت کند.

 

اما موضوع اشکان دژاگه کمی متفاوت است. نام او در لیست مهاجمان قرار گرفته اما خودش اغلب اوقات در قامت یک هافبک به میدان می رفت. البته مصدومیت، سبب شده تا ابهام هایی در خصوص آینده این بازیکن وجود داشته باشد ولی به هر حال، دژاگه همچنان یکی از مهم ترین بازیکنان تیم ملی ایران به حساب می آید و تنها بازیکنی است که در تیمی از انگلستان عضویت دارد.

 

(عکس از امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها