کد خبر : 1525359 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 11:10 | 40.8K بازدید | 1 دیدگاه

یاران قدیمی با لب خندان در راه روسیه(عکس)

دو بازیکن باتجربه تیم ملی انگیزه زیادی دارند تا در دومین جام جهانی متوالی بدرخشند و خاطرات خوبی را بر جای بگذارند.

به گزارش "ورزش‌سه"، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد در 5، 6 سال گذشته جزو نفرات ثابت تیم ملی بوده اند و توانسته اند انتظارات اهالی فوتبال را برآورده کنند. این دو بازیکن که در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 به عنوان دو بازیکن دوملیتی ایران را انتخاب کردند و برای تیم کی روش به میدان رفتند ، در طول دوران حضورشان روزهای خوبی را با تیم ملی سپری کردند و حالا در آستانه رسیدن به دومین جام جهانی متوالی قرار دارند.


اگرچه دژاگه به دلیل مصدومیت هایی که برایش پیش آمد و قوچان نژاد به خاطر درخشش بازیکنانی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی کمتر در بازی های گذشته تیم ملی به میدان رفتند اما کارلوس کی روش برای جام جهانی روسیه نیز به این دو مهره باتجربه و تاثیرگذار خود اعتماد کرد. حالا کی روش امیدوار است دژاگه تا قبل از جام جهانی آمادگی خود را به دست آورد و با بازوبند کاپیتانی تیم ملی مقابل حریفان قرار بگیرد.


دژاگه و قوچان نژاد که در اکثر اردوهای تیم ملی اوقات را با یکدیگر سپری می کنند، صبح امروز نیز قبل از سفر به ترکیه با لبی خندان در کنار هم راهی شدند تا روحیه خوب خود را نشان بدهند. آنها امیدوار به درخشش در دومین جام جهانی متوالی هستند و باید دید چه اتفاقاتی درباره شان رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها