کد خبر : 1525372 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 12:49 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید به نظر کی روش احترام گذاشت؛ 

کریمی: مصلحت این بود در ایستگاه آخر پیاده شوم

علی کریمی هافبک بداقبال سپاهان که به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داد، معتقد است تیم ملی می تواند در جام جهانی سورپرایز بزرگ جام باشد.

کریمی: مصلحت این بود در ایستگاه آخر پیاده شوم

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک تدافعی سپاهان که فصل خوبی را با این تیم سپری نکرد، امیدوار بود با حضور در جام جهانی ناکامی های خود در ترکیب طلایی پوشان را جبران کند ولی در آستانه اعلام فهرست تیم ملی این هافبک دفاعی که کی روش حساب ویژه ای روی او باز کرده بود، مصدوم شد و از لیست تیم ملی جا ماند.


کریمی شب گذشته در برنامه ضربه آزاد که از شبکه اصفهان پخش می شود، حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی توضیح داد که در زیر می خوانید.

 

نمی توانستم در خدمت تیم ملی باشم


در این مدت درد شدیدی را تحمل کردم و با این شرایط نمی‌توانستم در خدمت تیم ملی برای جام جهانی روسیه باشم امیدوارم با رفع مصدومیت بتوانم دوباره پیراهن تیم ملی را برتن کنم. 

 

درد داشتم ولی برای سپاهان بازی کردم


در طی یک ماه و نیم گذشته درد شدیدی را در ناحیه کمر تحمل کردم. 5 بازی آخر لیگ برتر را با درد بازی می‌کردم و در هفته 2 روز را به تمرینات تخصصی و درمان اختصاص داده بودم و در روز قبل از مسابقه و روز خود مسابقه آمپول می‌زدم تا بتوانم بازی کنم. تیم به من نیاز داشت، با توجه به شرایطی که سپاهان در جدول داشت و باید بردهای بیشتری به دست می‌آوردیم مجبور بودم با این شرایط بازی کنم، هدفم کمک به تیم بود اما رفته رفته درد کمرم شدیدتر شد به نحوی که در بازی مقابل استقلال بعد از ده دقیقه راه رفتن هم برایم سخت شد.

 

با درد به تیم ملی برگشتم


در اولین جلسه تمرین تیم ملی بعد از چند دقیقه از تمرین به دلیل درد زیادی که داشتم از تمرین خارج شدم و کادر پزشکی تیم ملی درمانم را آغاز کرد و چند روزی استراحت کردم و زمانی که دوباره به تمرینات بازگشتم باز هم بعد از چند دقیقه با درد مجبور به ترک تمرینات شدم که این مساله نشان دهنده وضعیت حاد مصدومیتم بود.

 

امیدوارم دوباره لباس تیم ملی را بپوشم 


خوشبختانه نیاز به عمل جراحی ندارم و با مشورت با پزشکانی که معرفی شدند درمانم را آغاز کردم و امیدوارم بتوانم با گذشتن از این دوران و مرحله در آینده بازیکن موثری برای تیم باشگاهی خود باشم و دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و بتوانم بازی‌های خوب و موثری انجام دهم.

 

باید به نظر کی روش احترام گذاشت


از ابتدا بازیکنان زیادی از تیم‌ها در اردو بودند که با توجه به شرایط در هر مرحله غربالگری شدیم تا به این تعداد رسیدیم. از نظر من همه بازیکنان خوب هستند اما انتخاب 23 نفرسخت است و باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. از اصفهان در اردوهای اول پورقاز، انصاری، ایمانی و تبریزی هم بودند. آقایی نیز تا اردوی آخر بود و خوب هم بازی کرد اما در نهایت باید انتخاب می‌شد.

 

بازی در تیم ملی نهایت آرزوی یک فوتبالیست است 


روزهای سختی و دشواری را در تیم ملی از ابتدای راه داشتیم تا به این مرحله رسیدیم. برای هر فوتبالیستی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش و بازی در جام جهانی نهایت آرزو و رؤیا است. شاید مصلحت من در این بود که تا این مرحله در کنار تیم ملی باشم و در ایستگاه آخر پیاده شوم اما قلبم با تیم ملی است. تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی برگردم.

 

امیدوارم در جام جهانی سورپرایز بزرگ مسابقات باشیم


البته که ما از نظر ساختار وابزار قابل مقایسه با تیم‌های پرتغال واسپانیا نیستیم اما همیشه اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش بینی نیست. در جام جهانی گذشته مقابل آرژانتین عملکرد خوبی داشتیم امتیاز برتری آن‌ها تنها داشتن "مسی" بود. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی یک سوپرایز بزرگ باشیم.

 

مراکش را صد در صد می بریم


تیم ملی فوتبال طی سالهایی که هدایت آن با کارلوس کی روش بوده توانسته رشد وجهش خوبی داشته باشد. طی 5 سال اخیر تیم اول آسیا بودیم و با نتایج شگفت انگیز راهی جام جهانی شدیم. به اعتقاد من بازی اول مقابل مراکش را صد درصد می‌بریم و در بازی‌های بعد نیز شانس داریم. فوتبال یک ورزش تیمی و غیر قابل پیش بینی است. تیم‌هایی که بر روی کاغذ شانس ندارند گاهی شگفتی ساز می‌شوند. کاستاریکا در دوره قبل با قرار داشتن در گروه مرگ شانسی نداشت اما به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد پس می‌توان امیدوار بود. ملی پوش مصدوم سپاهان در خصوص بازی تیم ملی در مقابل ازبکستان گفت: درست است تیم زیر 23 سال آن‌ها بود اما تیم بسیار توانمندی بود و خیلی خوب بازی کردند. عملکرد بازیکنان ما به دلیل خستگی از بازی‌های طولانی لیگ و بازی‌های آسیایی بود که نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.

 

سپاهان بخش جدایی ناپذیر من است


قرارداد من با سپاهان تا پایان فصل بود، اما سپاهان خانه من بوده و هست و از 11 سالگی بازیکن این تیم بوده‌ام. با سپاهان هستم و همیشه با هم در ارتباطیم در واقع سپاهان بخش جدانشدنی از وجود من است.

 

بازی در تیم قلعه نویی باعث افتخار است


قلعه نویی بهترین و پر افتخارترین مربی ایران است و برای هر بازیکنی بازی در تیمی که وی هدایت آن را دارد افتخار است. امیدوارم مسئولان باشگاه سپاهان خیلی سریع و موشکافانه سرمربی تیم را معرفی کنند و در جهت بازگشت دوباره سپاهان به روزهای اوج برنامه ریزی کنند. سپاهان طی 3 سال اخیر نتوانسته دل هواداران خود را شاد کند.

دیدگاه‌ها