کد خبر : 1525374 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 12:56 | 266.2K بازدید | 14 دیدگاه

حمله سرمربی تیم ملی به هدایتی و دوستانش

افشای راز انتقال امیری و سیدجلال به پرسپولیس

سرمربی تیم ملی بار دیگر با یک مصاحبه جنجالی خبرساز شده و حرف هایی را به زبان آورده که می تواند چالش های تازه ای را در فوتبال ایران به وجود بیاورد.

افشای راز انتقال امیری و سیدجلال به پرسپولیس 

به گزارش " ورزش سه" گفت و گوی تازه کارلوس کی روش با «خبرگزاری فارس» حاوی نکات جالب و عجیبی است و به نوعی می توان آن را نوعی افشاگری از سوی سرمربی تیم ملی دانست. کی روش که در این مصاحبه مثل همیشه تند و صریح صحبت کرده به افشای برخی حواشی تیم ملی پرداخته است. او حتی از ماجرای انتقال دوبازیکن تیم ملی که در آستانه پیوستن به استقلال به پرسپولیس رفتند نیز پرده برداشته است.

 

کی روش با بیان اینکه در فوتبال ایران افرادی که ذهن‌های بیمار دارند زیاد هستند که به خاطر منافع خودشان خودشان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند می گوید:« ما در تیم ملی شخص یا افرادی را نمی‌خواهیم که از طریق دوستشان که قصد داشت کمک مالی به تیم ملی داشته باشند بیایند در هتل تیم ملی و ساعت یک و نیم بامداد و دو بازیکنی که قرار بود به استقلال بروند را جلویشان را بگیرند و به دنبال این باشند که تفاهم ایجاد شود تا این دو بازیکن به جای باشگاه استقلال به جای دیگری بروند.

 

با آن اتفاق مالی در آن دوره، با آن دو بازیکن ساعت یک و نیم بامداد توافق مالی صورت گرفت. ما در تیم ملی اینگونه افراد را نمی‌خواهیم. پشت سر من ساعت 1:30 بامداد بازیکن من را بیدار کردند تا به پرسپولیس بیاورند. دیگر من در تیم ملی نمی‌خواهم که ساعت 1:30 بامداد اشخاصی دوستانشان را به اردوی تیم ملی بیاورند. آن اتفاق که یک اتفاق شعبده‌گونه بود، جایی که بدون اطلاع من به اتاق بازیکنانم رفتند و با آنها قرارداد امضا کردند. امیدوارم این موضوع مشخص شود که چه کسی به عنوان یک دلال در فوتبال ایران چنین کارهایی را انجام می‌دهد. » اما حرف های کی روش درباره کدام انتقال و کدام بازیکنان است. به نظر می رسد که ماجرایی که کی روش از آن حرف می زند می تواند انتقال سیدجلال حسینی و وحید امیری دو ملی پوش تیم نفت به پرسپولیس باشد.

 

هردوبازیکن به شدت مورد توجه استقلال بودند اما در آن روزها حسین هدایتی هوادار متمول پرسپولیس به حضور در اردوهای تیم ملی توانست این دو بازیکن را برای پرسپولیس جذب کند. کی روش در ادامه صحبت هایش این موضوع را تایید کرده و می گوید:«متأسفانه بدون اطلاع ما به هتل ورود کردند، با آن حق ورودی که دوستانشان در تیم ملی بودند این دلال‌ها نیز به اردو ورود کردند. این افراد افرادی بودند که آقای هدایتی را به تیم ملی معرفی کردند، اینها دوستان آقای هدایتی بودند، تا زمانی که من در تیم ملی هستم دیگر چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد به همین دلیل یکسری از افراد من را دوست ندارند ولی برای من ایرادی ندارد و باعث افتخارم است که چنین افرادی من را دوست ندارند.»

 

حالا او علاوه بر اینکه از راز انتقال بازیکنان تیم ملی به پرسپولیس حرف می زند یک راز مهم دیگری را فاش می کند و اینکه کسی از نزدیکان تیم ملی در این ماجرا نقش داشته است. در آن زمان البته تنها دستیار ایرانی کی روش مارکار آقاجانیان و دیگر عضو ایرانی کادر فنی افشین پیروانی بود که به عنوان سرپرست فعالیت می کردند. آیا منظور کی روش فرد دیگری است یا او درباره یکی از این دونفر صحبت می کند که به هدایتی برای جذب دو بازیکن مدنظر استقلال کمک کرده اند. البته کی روش هرگز نگفته است که کسانی که به هدایتی کمک کرده اند عضو کادرفنی بوده اند بلکه او از افرادی نام می برد که به هدایتی و البته پرسپولیس نزدیک بوده اند!

دیدگاه‌ها