کد خبر : 1525375 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 12:32 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: چلسی در تابستان باید به خوبی تقویت شود

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی معتقد است که تیمش برای فصل آینده باید در نقل و انتقالات قوی ظاهر شده و تقویت شود.

کونته: چلسی در تابستان باید به خوبی تقویت شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد در فینال جام حذفی، شک و شبهه‌های بسیاری در مورد آینده کونته شنیده می‌شود. چلسی با ضربه پنالتی هازارد موفق شد قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند ولی حتی با وجود این قهرمانی، تکلیف کونته مشخص نیست. حال کونته تاکید کرد که تیمش برای فصل آینده به تقویت جدی نیاز دارد.

 

 

1291420

 

 

او گفت:" مطمئنا وقتی مربی مثل من را انتخاب می‌کنید، می‌دانید که با چه کسی روبرو هستی. من نمی‌توانم شخصیتم را عوض کنم، نمی‌توانم ایده های فوتبالی ام را عوض کنم، من فقط می‌توانم راهی برای بردن جام ها پیدا کنم. اگر به من بگویید که تیمت می‌تواند بهتر بازی کند پاسخم این است که بله.

 

ولی در این شرایط، برای اینکه جام ببریم و در چمپیونزلیگ حاضر باشیم، باید خط دفاع تیم را تقویت کنیم. شاید علت اینکه چمپیونزلیگ را از دست دادیم این است که در برخی دیدارها، خیلی باز بازی می‌کردیم، به خصوص مقابل تیم‌های بزرگ زیرا خوردن 3 گل در 7 بازی یعنی تیم ثبات نداشته است. یک تیم بزرگ مقابل واتفورد، 3 یا 4 گل نمی‌خورد. سپس مقابل منچستریونایتد، روش بازی ما تنها راه برای کسب قهرمانی بود. حالا در این لحظه هستیم و اگر می‌خواهید تغییری انجام شود، شدنی است ولی بازیکنان زیادی لازم داریم."

دیدگاه‌ها