کد خبر : 1525617 | 01 خرداد 1397 ساعت 16:30 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

ارقام نجومی برای بلیط بازی فینال لیگ قهرمانان

تنها چهار روز دیگر به فینال لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول باقی مانده است.

ارقام نجومی برای بلیط بازی فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به جدال تیم‌های لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آن دسته از هواداران این دو تیم که موفق به تهیه بلیت این بازی نشده‌اند، برای خرید آن مجبور به پرداخت هزاران پوند شده‌اند.

با اینکه کل سهمیه بلیت لیورپولی‌ها برای تماشای این بازی در شهر کیف به تعداد 16 هزار و 626 نفر فروخته شده است، اکنون صدها بلیت دیگر در سایت‌های فروش مجدد در اختیار هواداران قرار گرفته است، البته با چندین برابر قیمت اولیه.

 

 

1303396

 

 

به‌عنوان مثال قیمت بلیت یکی از گوشه‌های ورزشگاه المپیک کیف که قیمت اولیه آن 281 پوند بود اکنون در برخی سایت‌ها با قیمت 15 هزار پوند فروخته می‌شود و این در حالی است که بلیت بخش ویژه این ورزشگاه به قیمتی بالغ بر 20 هزار پوند رسیده است.

 

یکی از سایت‌هایی که اقدام به فروش مجدد بلیت‌های فینال لیگ قهرمانان کرده، سایت Ticketbis است که در آن ارزان‌ترین بلیت یک هزار و 181 پوند قیمت دارد. این بلیت که مربوط به سکوی هواداران لیورپول است، در ابتدا قیمتی 140 پوندی داشت.

 

 

1299819

 

 

با آغاز فروش بلیت‌های فینال لیگ قهرمانان در بازار سیاه، باشگاه لیورپول به هوادارانش هشدار داده است که تحت هیچ شرایطی از منابع غیررسمی اقدام به خریداری بلیت این بازی نکنند و آنها را از پرداختن ارقام نجومی برای تهیه بلیت این بازی منع کرده است.

فینال لیگ قهرمانان اروپا، شنبه هفته آینده در ورزشگاه المپیک کیف برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها