کد خبر : 1525631 | 01 خرداد 1397 ساعت 18:22 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

کروس:

لیورپول یازده حیوان درنده را به زمین می فرستد

ستاره آلمانی رئال ضمن ستایش از لیورپول، از انگیزه بالای کهکشانی ها برای هت تریک در فتح لیگ قهرمانان خبر داد.

لیورپول یازده حیوان درنده را به زمین می فرستد

به گزارش "ورزش سه"، شنبه آتی در کیف، رئال و لیورپول فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.

 

 

1304089

 

 

تونی کروس در پایان تمرین امروز رئال به خبرنگاران گفت:« رسیدن به دو فینال و کسب قهرمانی بسیار بسیار دشوار است و رسیدن به سومی، دیوانه کننده خواهد بود. هت تریک در فتح چمپیونزلیگ بسیار ویژه است و نمی دانم در آینده تکرار خواهد شد یا خیر. ما هدف مان کسب سومین قهرمانی متوالی است و حالا کاملا روی لیورپول متمرکز شده ایم. روز بازی نیز با حداکثر انگیزه وارد زمین خواهیم شد.»

 

لیورپول:« آنها سال ها به فینال نرسیده بودند و بدون شک یازده حیوان درنده را به زمین خواهند فرستاد. لیورپول انگیزه های بالایی دارد و 90 دقیقه سخت در انتظارمان است.

لیورپولی ها 100 یا حتی بیشتر از صد در صد توان شان را در زمین می گذارند و انتظار یک حریف تهاجمی را می کشم. سبک بازی دو تیم متفاوت است و آنها معمولا با چند ضربه به توپ در محوطه جریمه حریف هستند. خط حمله خطرناک و سریعی هم دارند ولی نباید از دیگر ستاره های این تیم نیز غافل شد. کلوپ را هم به خوبی می شناسم و می دانم که تیمی یکدست و جنگنده را به مصاف ما خواهد فرستاد.»

 

شانس اول قهرمانی:« این کمکی به ما نمی کند. لیورپول سال هاست در چنین فینالی نبوده و مطمئنا انگیزه بالایی دارد. فکر می کنم انتظارش را نداشتند که امسال هم به فینال برسند. ما پی اس جی، یوونتوس و بایرن را حذف کرده ایم و لیورپول هم سیتی را. به عقیده من، فینال 50-50 خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها