کد خبر : 1525797 | 02 خرداد 1397 ساعت 14:34 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌نظمی در برنامه‌ریزی فرانسوی ها موج می‌زند

خوش‌خبر: الان زمان تخریب تیم ملی والیبال نیست

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: در اردوی تدارکاتی صربستان شاهد یک میزبانی کاملاً متفاوت از صرب ها بودیم.

خوش‌خبر: الان زمان تخریب تیم ملی والیبال نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد شرایط تیم ملی در اردوی صربستان و عزیمت به فرانسه برای شروع رقابت های لیگ ملت های جهان اظهار داشت: ما از تهران به صربستان رفتیم و یک میزبانی متفاوت را شاهد بودیم که فکر می کنم دلیلش هم حضور ایگور کولاکوویچ در تیم ملی ایران بود. میزبانی صرب ها بسیار شایسته و با احترام بود که دو بازی بسیار خوب هم با تیم ملی این کشور انجام دادیم.


وی ادامه داد: در این دو بازی عیار تیم دست کولاکوویچ آمد و توانست شرایط بازیکنان جوان را به خوبی بسنجد. خوشبختانه همانطور که کولاکوویچ تصور می کرد بازیکنان جوان ایران بسیار شجاعانه و نترس برابر بزرگان دنیا قرار گرفتند و اصلاً تحت تاثیر اسم و رسم حریف قرار نگرفتند. بازی دوم هم برابر تماشاگران صرب انجام شد و سالن مسابقه تقریباً پر شده بود که بازی بسیار خوبی انجام شد و سرمربی تیم ملی به خوبی نقاط ضعف تیم را شناسایی کرد.


سرپرست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: صربستان میزبانی بسیار خوبی از ما داشت و بسیار راضی بودیم. امکانات و شرایط برای ما کاملاً ایده آل بود و پس از آن بازیکنان در سلامت کامل به فرانسه رسیدند. برخی آسیب دیدگی های جزئی داشتیم که دکتر افروزی به خوبی مراحل درمان را برای مصدومان انجام داد و حالا همه بازیکنان سالم هستند.


خوش خبر گفت: متاسفانه کمی بی نظمی و بهم ریختگی در برنامه فرانسوی ها وجود دارد؛ سالن وزنه خواستیم که اعلام کردند، نداریم! ضمن اینکه زمان های تمرین ما بسیار به هم نزدیک است. به عنوان مثال ساعت 12:30 تمرین داریم و زمان بعدی هم ساعت 15:30 است. با این شرایط چگونه بازیکنان هم استراحت کنند، هم ناهار بخورند و هم دو نوبت تمرین کنند؟ ما اعتراض خود را اعلام کردیم، اما امیدی به تغییر نداریم. ما زمان زیادی نداریم و مجبور هستیم با شرایط بسازیم. سعی می کنیم بهترین برداشت را از برنامه ریزی ناقص فرانسوی ها داشته باشیم.


وی درمورد شرایط توخته خاطرنشان کرد: می‌گویند صربستان ویزا نمی‌خواهد، اما آقایان متوجه نمی شوند که توخته را با خود به صربستان نبردیم تا در تهران باشد و کارهای مربوطه را انجام دهد. اگر توخته را با خود به صربستان می بردیم باید پاسپورتش را هم با خود می آورد و امکان داشت در تهران هر لحظه به حضور او برای گرفتن ویزا نیاز باشد. میثم جعفری تا وزات خارجه هم رفته و فدراسیون جهانی هم نامه نگاری هایی انجام داده و ما هنوز پیگیر کارهای او هستیم. توخته جوان شایسته ای است که کولاکوویچ به او ایمان دارد. متاسفانه مطرح کردن برخی صحبت ها در این شرایط اصلا منطقی نیست و جز تخریب هیچ چیزی به همراه ندارد.


سرپرست تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: سفارت فرانسه به غلط ویزای او را نداده است و هنوز دلیل را نمی دانیم. آنها تمام مدارک توخته را از ما تحویل گرفتند و رسید هم به ما دادند؛ در حالی که اگر مدارک ناقص باشد اصلا دریافت نمی کنند. ما تا روز اخر قبل از اعزام نمی دانستیم که این بازیکن نمی تواند با ما بیاید. توخته باید ایران می ماند و پاسپورتش باید در اختیار تشریفات فدراسیون قرار می گرفت تا شرایط فراهم شود.


خوش خبر گفت: در این شرایط از همه می خواهم به ما کمک کنند. از منتقدان می خواهم که صبور باشند، فرصت برای انتقاد هست؛ ما می توانیم برگردیم و پس از آن شرایط را با هم بررسی کنیم، اما اینکه از حالا با ادبیاتی که فقط برای تخریب است درمورد تیم ملی حرف بزنند واقعاً خوب نیست. امیدوارم تیم ایران که تغییر چهره هم داده بتواند کارهای خوبی در لیگ ملت های والیبال انجام دهد.

دیدگاه‌ها