کد خبر : 1525969 | 03 خرداد 1397 ساعت 13:13 | 74.4K بازدید | 0 دیدگاه

با نمازی تعداد منتقدان سرمربی تیم ملی به 4 رسید

کی‌روش در لیگ برتر دشمن جدید پیدا کرد!

با حضور امید نمازی در لیگ برتر ایران تعداد منتقدان کارلوس کی روش در لیگ برتر ایران به عدد 4 رسید.

کی‌روش در لیگ برتر دشمن جدید پیدا کرد!

به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش در ماه های گذشته با تعداد زیادی از مربیان ایرانی درگیری رسانه ای داشته و مصاحبه هایی میان دوطرف رد و بدل شده است. سرمربی تیم ملی از قدیم با مربیانی مثل امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ درگیری پیدا کرده و همین چند روز قبل هم با مصاحبه ای که علیه وینفرد شفر درباره خط خوردن وریا غفوری و سیدحسین حسینی انجام داد، رابطه اش بامربی آلمانی استقلال نیز شکراب شد.


در این شرایط شب گذشته یکی دیگر از منتقدان جدی کارلوس کی روش هدایت یک تیم لیگ برتری ایران را برعهده گرفت. امید نمازی دستیار سابق کی روش در تیم ملی که در تعطیلات نوروز با این مربی پرتغالی درگیری شدید رسانه ای پیدا کرد در لیگ هجدهم روی نیمکت ذوب آهن خواهد نشست. بی تردید با اضافه شدن نمازی به لیگ برتر تعداد منتقدان کی روش در ایران به 4 نفر می رسد و این اتفاق خوبی برای سرمربی تیم ملی نیست.


از این رو اگر کی روش قرار باشد بعد از جام جهانی نیز در ایران بماند و کارش را ادامه دهد، احتمالا مشکلات جدی با مربیان لیگ برتری خواهد داشت؛ چراکه جام ملت های آسیا در پیش است و بر سر دادن بازیکنان به تیم ملی احتمالا بازهم شاهد اتفاقات خارق العاده ای خواهیم بود که به سود فوتبال نیست.

دیدگاه‌ها