کد خبر : 1526227 | 04 خرداد 1397 ساعت 21:49 | 132K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو برای چنین دیدارهایی زندگی می کند؛

زیدان: کلوپ یا زیزو؟ من بازیکن بهتری بودم!

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید مدعی شد کریستیانو رونالدو برای حضور در چنین دیدارهایی زندگی می کند.

زیدان: کلوپ یا زیزو؟ من بازیکن بهتری بودم!

به گزارش "ورزش سه"، در صورت پیروزی رئال مادرید در فینال کیف، زیدان به اولین مربی تاریخ تبدیل خواهد که در 3 فینال متوالی لیگ قهرمانان پیروز شده و او تلاش فراوان را دلیل رسیدن به این دستاورد می داند.

 

کلید رسیدن به 3 فینال متوالی: "تلاش زیاد و البته بازیکنان با استعداد دلیل این موضوع بودند. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسان نیست و ما از این دستاورد بسیار خوشحالیم. از رسیدن به فینال خوشحالیم و این لحظات دیگر تکرار نمی شود. ممکن است ما در آینده باز هم راهی فینال شویم اما لحظت فعلی دیگر تکرار نخواهند شد."

 

1304693

 

احتمال تبدیل شدن به اولین مربی با لیگ قهرمانان متوالی: "این اتفاق خوشحال کننده است اما من با آن زندگی کرده و شور و شوق پیدا می کنم. من عاشق رقابت کردن هستم اما پشت این موضوع تلاش فراوان از سوی همه است. من علاقمند به رقابت و کار کردن در رئال مادرید هستم."

 

دیدار برابر لیورپول: "باید جریان بازی را کنترل کرده و راهی برای ضربه زدن به حریف پیدا کنیم. زمانی که توپ را در اختیار داریم، باید حمله کنیم و زمانی توپ در اختیار حریف است کار دشوار خواهد شد. حریفان بزرگی را برای رسیدن به فینال مغلوب کرده ایم اما در رختکن هرگز به نتیجه پیشین فکر نمی کنیم."

 

شرایط رونالدو: "او آماده است. اگر او به جای 150 درصد آمادگی 149 درضد آماده باشد اتفاقی رخ نمی دهد. فردا آخرین بازی فصل ماست و رونالدو برای حضور در چنین میادینی زندگی می کند."

 

1304463

 

ترکیب رئال مادرید: "بازیکنان خوبی در اختیار دارم و برخی در زمین و برخی روی نیمکت خواهند بود. ممکن است بازیکن نیمکت نشین ناامید شود اما شرایط همیشه همینگونه است و بازیکنی که روی نیمکت است نیز می تواند به تیم کمک کند."

 

زیدان یا کلوپ: "شاید من بازیکن بهتری بودم البته او هم بازیکن بدی نبود! (باخنده)، هر مربی سبک متفاوی دارد اما من احترام زیادی برای کارنامه کلوپ قائل هستم."

دیدگاه‌ها