کد خبر : 1526239 | 04 خرداد 1397 ساعت 23:40 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب جدایی بازیکنان از جمع جمی‌ها؛

تارتار سرمربی پارس جنوبی باقی ماند

باشگاه پارس جنوبی جم برای ادامه همکاری با سرمربی دو فصل اخیرش به توافق رسید.

تارتار سرمربی پارس جنوبی باقی ماند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از تجربه سرمربیگری در تیم‌های راه‌آهن، داماش، گسترش فولاد و صبای قم دو سال قبل سرمربیگری پارس جنوبی جم را برعهده گرفت و موفق شد در نخستین فصل حضورش در این تیم به قهرمانی در لیگ دسته اول برسد و به لیگ برتر صعود کند.

تارتار فصل قبل هم که هدایت پارس جنوبی را در لیگ برتر به عهده داشت نیز همراه تیمش نتایج غیر قابل تصوری گرفت و توانست در پایان فصل رتبه پنجم را برای جمی‌ها به دست بیاورد و تبدیل به نخستین تیم صعود کننده از لیگ یک شود که در سال ابتدایی تجربه حضور در سطح اول فوتبال ایران چنین نتیجه‌ای کسب کرده است.

 

از اوایل نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم عنوان شد باشگاه پارس جنوبی با مشکلات مالی مواجه است که این مسائل طی روزهای اخیر بیشتر به گوش رسید تا جایی که شایعات جدایی مهدی تارتار از سرمربیگری و برخی بازیکنان این تیم قوت بیشتری گرفت.

اما دقایقی قبل باشگاه پارس جنوبی طی اطلاعیه‌ای در این خصوص عنوان کرد که در آن تاکید شده مهدی تارتار فصل آینده هم سرمربی این تیم خواهد ماند و هیچ بازیکنی از جمع جمی‌ها جدا نشده است.

 

در اطلاعیه باشگاه پارس جنوبی جم آمده است: « تاکنون هیچ بازیکنی از تیم فوتبال پارس جنوبی جم از باشگاه جدا نشده و از فردا شنبه با بازیکنان مورد نظر مذاکره خواهد شد. در ضمن توافق با سرمربی محترم تیم فوتبال پارس جنوبی جم، مهدی تارتار انجام شده و به زودی کادر فنی کار خود را برای فصلی جدید و موفق آغاز خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها