کد خبر : 1526530 | 06 خرداد 1397 ساعت 09:36 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

لینکلن: ایران قدرت بلامنازع والیبال آسیاست

بازیکن تیم ملی والیبال استرالیا گفت: همیشه از بازی برابر ایران لذت می‌برم چون ایران تیم قدرتمندی است و قدرت بلامنازع آسیا هم هست.

لینکلن: ایران قدرت بلامنازع والیبال آسیاست

به گزارش "ورزش سه"  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ویلیام لینکلن در مورد شکست 3 بر صفر تیمش برابر ایران در لیگ ملت‌‌های والیبال اظهار داشت: پاس‌های معروف، آبشارهای قدرتمند موسوی و عبادی‌پور روی ما آنقدر فشار وارد کرد که امتیازات زیادی را از دست دادیم.

 

وی ادامه داد: امتیازات تا آخر خیلی نزدیک پیش می‌رفت به خصوص در دو ست اول و در امتیازات پایانی این تجربه بود که در میدان حاکم شد. ایرانی ها با تجربه هستند و عملکرد تیمی خوبی دارند.

 

بازیکن تیم ملی والیبال استرالیا خاطرنشان کرد: من عملکرد خوبی داشتم، اما باید در برخی موارد بهتر کار کنم. اشتباهاتی را مرتکب شدم که نباید می‌شدم. در کل خوب بود. همیشه از بازی برابر ایران لذت می‌برم چون ایران تیم قدرتمندی است و قدرت بلامنازع آسیا هم هست. ذهنیت امروز من هم این بود که با تمام تلاش و قدرت خود برابر این تیم ظاهر شوم.

 

لینکلن در مورد بازی فردا برابر فرانسه، گفت: به نظرم فرانسه هم همین‌طور است و بازی برابر آنها هیجان و لذت خاصی دارد. سعی می‌کنیم از قدرت تیم مقابل نترسیم، اشتباهاتمان را کم کنیم و تا حد توان امتیاز بگیریم. نباید نگران بود که چه کسی آن طرف تور به عنوان حریف قرار دارد و باید بر روی توانایی و مهارت تیمی خودمان تمرکز کنیم. باید بتوانیم با پیروزی برابر فرانسه شگفتی بیافرینیم.

 

 

دیدگاه‌ها