کد خبر : 1526554 | 06 خرداد 1397 ساعت 09:49 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان جانشین سرنوشت فینال را رقم زدند؛

وقتی 450 میلیون پوند برای قهرمانی کافی نبود

نیمکت فوق العاده رئال مادرید توانست برای این تیم قهرمانی به ثمر بیاورد.

وقتی 450 میلیون پوند برای قهرمانی کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، از آغاز پروژه یورگن کلوپ در آنفلید این سرمربی نزدیک به 450 میلیون پوند در بازار نقل و انتقالات خرید کرده اما فینال کیف نشان داد که مدیران این باشگاه باید همچنان به دنبال سرمایه گذاری بیشتر و بیشتر برای تکرار قهرمانی های این تیم در سال های گذشته باشند.


بعد از مصدومیت ستاره اول لیورپول محمد صلاح، آدام لالانا جانشین این بازیکن در زمین مسابقه شد و تقریبا تا پایان مسابقه هیچ اثر گذاری در خط حمله قرمزها نداشت و نتوانست به فیرمینو و مانه کمک کند؛ اتفاقی که باعث شد تا دو عضو دیگر خط حمله این تیم نیز با مشکل رو به رو شوند.


از سوی دیگر رئالی ها با یک تعویض فوق العاده، سرنوشت مسابقه را رقم زدند. بیل گران قیمت شاید در آخرین مسابقه خود جانشین ستاره ای به نام ایسکو شد تا سرنوشت بازی را یک نفره رقم بزند و سیزدهمین قهرمانی را به نام رئال ثبت کند.


تفاوت در نیمکت ها اتفاقی بود که مطمئنا نقش فوق العاده ای در رقم خوردن نتیجه بازی داشت. موضوعی که نشان می دهد لیورپول باید در بازار نقل و انتقالات فعالیت پر رنگی داشته باشد و در کنار تقویت تیم اصلی خود، به فکر حفظ و جذب ستاره هایی باشد که در چنین لحظاتی با حضور در زمین مسابقه به تغییر جریان مسابقه کمک کند.

دیدگاه‌ها