کد خبر : 1526607 | 06 خرداد 1397 ساعت 12:51 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

سروش احمدی، تنها فینالیست تکواندوی ایران در روز دوم

۲ مدال برنز بر گردن خدابخشی و محمدی

نمایندگان اوزان 80- و 80- کیلوگرم کشورمان با دو پیروزی و یک باخت موفق شدند مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا را به نام خود ثبت نمایند.

۲ مدال برنز بر گردن خدابخشی و محمدی

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام امروز با حضور نمایندگان کشورمان پیگیری شد.


مهدی خدابخشی نماینده وزن ششمی تکواندو کشورمان پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار با «ساموئل موریسون» فیلیپینی مبارزه کرد و با نتیجه 17 بر 7 به برتری رسید؛ در ادامه «ناوجیل مان» نماینده هندوستان را 24 بر 4 (اختلاف امتیاز 20) از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد. مهدی در این مرحله به مصاف «صالح الشراباتی» از اردن دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2016 رفت و با واگذاری نتیجه (18 بر 11) برابر این حریف بر سکوی سومی آسیا ایستاد.


همچنین احمد محمدی نماینده وزن 87- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست، نماینده عربستان را از پیش رو برداشت. او در نیمه نهایی با جسور بایکازوف از ازبکستان روبرو شد که ۱۰ بر ۹ شکست خورد و به مدال برنز رسید.


تنها نماینده ایران که توانست در روز دوم به فینال برسد، سروش احمدی بود. او در وزن 63- کیلوگرم بعد از استراحت دور نخست حریفانی از فیلیپین و ویتنام را از پیش رو برداشت تا به نیمه نهایی برسد. احمدی در این مرحله ۱۷ بر ۴ تومنبایر مولوم از مغلولستان را مغلوب کرد تا به فینال برسد.

دیدگاه‌ها