کد خبر : 1526645 | 06 خرداد 1397 ساعت 15:50 | 56.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای موفقیت در آسیا باید او حفظ شود

افاضلی: قیمت تیام سه چهار میلیون دلار است

مربی سابق نفت تهران می گوید تیام بهترین مهاجم خارجی است که بعد از انقلاب به ایران آمده است.

افاضلی: قیمت تیام سه چهار میلیون دلار است

همون افاضلی در این باره به ورزش سه گفت: من فکر می کنم تیام بهترین مهاجم خارجی  بعد از انقلاب است که به ایران آمده است. وقتی بازیکنی می آید و اینقدر تاثیر گذار است و یک تیم را تبدیل می کند به یک تیم خوب در آسیا، وقتی یک بازیکن چنین کیفیتی دارد باید آن را حفظ کرد. 


او در پاسخ به این سوال که آیا تیام یک میلیون دلار ارزش دارد یا نه هم گفت: این سبک مهاجمان را با کمتر از سه چهار میلیون دلار نمی شود خرید. استقلال اگر بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید تیام را حفظ کند و باید یکی دو نفر در کلاس تیام را به تیمش اضافه کند. من فکر می کنم به خاطر شرایط حساسی که استقلال دارد ارزش دارد تیام حفظ شود.


مربی سابق نفت تهران می گوید اگر تیام یک فصل دیگر در استقلال بماند پیشنهادهای بهتری نصیبش می شود: من فکر می کنم تیام 6 ماه در استقلال حضور داشته و اگر یک فصل کامل برسد و او بتواند به موفقیت های این فصلش ادامه بدهد، باشگاه های بیشتری برای جذب او در حوزه خلیج فارس اقدام می کنند. 


افاضلی در مورد خصوصیت بازی تیام هم گفت: او دو خصلت بارز دارد، ضربه به چارچوبش فوق العاده است و یک بخش هم این است که به خوبی در فضا حرکت می کند و خود را صاحب موقعیت می کند.

دیدگاه‌ها