کد خبر : 1526685 | 06 خرداد 1397 ساعت 17:22 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهم اتحاد میان بازیکنان جوان و باتجربه‌تر است؛

کوآرشما: اول باید از گروه خود صعود کنیم

بازیکن باتجربه تیم ملی پرتغال می گوید که اتحاد میان بازیکنان باتجربه و جوانان تیم می تواند این تیم را در جام جهانی موفق کند.

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو کوآرشما وینگر باتجربه بشیکتاش در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال پرتغال گفت: ما مثل همیشه نهایت تلاش مان را می کنیم. جام جهانی نیاز به تمرکز بدنی و روحیه بالایی دارد. برای رسیدن به این اهداف جدا از تمرینات بدنی، کار کردن روی کنترل احساسات نقش مهمی دارد. امیدوارم هواداران در بازی روز دوشنبه مقابل تونس با پر کردن استادیوم از ما حمایت کنند و ما هم تمامی تلاش مان را میکنیم تا هواداران را با لبخند بدرقه کنیم."


کوآرشما در مورد ترکیب تیم گفت: " تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه داریم، البته بازیکنان جوان تر هم باید فرصت یادگیری و خودنمایی پیدا کنند تا استعداد و پتانسیل خودشان را نشان دهند.

 

1305345

 

بازیکنان بزرگی در تیم داریم که قابلیت عوض کردن نتیجه بازی را در میدان دارند. فکر میکنم مهمترین موضوع اتحاد میان بازیکنان جوان و باتجربه تر است که همه برای موفقیت سِلِسآو بجنگند. من به عنوان یک بازیکن با تجربه از هیچ کمکی برای شکوفایی بازیکنان جوان دریغ نمی کنم. ما مانند یک خانواده در کنار هم خواهید بود و با یک دیگر در تمام مسایل همیاری خواهیم کرد."


ریکاردو کوآرشما در مورد بازی های جام جهانی هم اشاره کرد: برای رسیدن موفقیت در گام اول باید به فکر صعود از مرحله گروهی باشیم و روی تمامی بازی های گروهی به صورت جداگانه تمرکز کنیم."


البته هواداران پرتغال نیز مانند کوآرشما معتقدند که تیم ملی کشورشان شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند با اتحادی که بازیکن محبوبشان به آن اشاره کرده، پس از کسب عنوان قهرمانی اروپا در سال 2016 حتی به قهرمانی جهان هم برسد.


کامنت یکی از هواداران پرتغال در خصوص شرایط این تیم در جام جهانی :« شانس های اول قهرمانی اسپانیا، فرانسه، آلمان و برزیل هستند. البته تیم ما (پرتغال) مانند آرژانتین و انگلیس شانس های بعدی هستند.

 

شخص دیگری هم نوشته: «ما ١١ میلیون هوادار در کنار شما هستیم و تا آخرین لحظه حمایت تان می‌کنیم. شما تا اینجا بهترین عملکرد را از خودتان نشان داده اید و اطمینان داریم که در ادامه هم برای پیراهن با ارزش تیم ملی تا آخرین لحظه می‌جنگید. Força Portugal! »

 

علی امامی- آریا جوزی

دیدگاه‌ها