کد خبر : 1526774 | 07 خرداد 1397 ساعت 08:51 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام مدیرعامل جدید نفت

فکری گزینه اصلی هدایت نفت مسجدسلیمان

محمود فکری با اعلام مدیرعامل گزینه اصلی هدایت تیم نفت مسجدسلیمان است.

فکری گزینه اصلی هدایت نفت مسجدسلیمان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد تا با قهرمانی در لیگ یک برای دومین بار در تاریخ به لیگ برتر صعود کند. نفت مسجدسلیمان موفق شد با هدایت محمود فکری و حضور بازیکنان بومی چون عباس عسکری، میلاد میداوودی و صادق صادقی این مهم را به دست بیاورد.

 


در روزهای گذشته اعلام شد که کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل جدید این تیم انتخاب شده و جای هدایت یزدی را  گرفته است.

 

بابادی در پاسخ به این سوال که آیا با محمود فکری کار در لیگ برتر را ادامه خواهد داد؟ گفت: گزینه اول ما برای هدایت آقای فکری است و از او دعوت کرده‌ایم که برای مذاکره به این‌‌جا بیاید. ما به خواست مردم و زحمات فکری احترام می‌گذاریم. از آقای فکری برنامه خواهیم خواست، ضمن این‌که خواسته‌های‌مان را هم به او اعلام می‌کنیم و در نهایت اگر به نتایج خوبی برسیم کار را با تقویت کادر فنی و جذب بازیکنانی در حد نام شیران زاگرس آغاز می‌کنیم تا با اقتدار وارد لیگ برتر شویم. امیدوارم فصل خوبی را شروع کنیم و یک‌بار برای همیشه دیگر از لیگ یک خداحافظی کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان بیان کرد: باید هر چه سریع‌تر کار را شروع کنیم؛ ما یک سابقه شیرین حضور در لیگ برتر و یک سابقه تلخ سقوط به لیگ یک را داریم و می‌توانیم از نکات خوب آن تجربه استفاده کنیم. مطمئنا تلاش می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای مسجدسلیمان و خوزستان باشیم.

دیدگاه‌ها