کد خبر : 1526888 | 07 خرداد 1397 ساعت 15:50 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاتم: الهیار گفت به امتحان می رود و دیگر برنگشت

دلیل جدایی صیادمنش از سایپا چه بود؟

سرپرست تیم فوتبال سایپا دلیل جدایی الهیار صیادمنش از این باشگاه را توضیح می دهد.

دلیل جدایی صیادمنش از سایپا چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، الهیار صیادمنش در حالی مورد توجه مسوولان استقلال قرار گرفته است که مسوولان باشگاه سایپا ادعا می کنند این بازیکن با سایپا قرار دارد و نمی تواند بدون رضایت نامه به باشگاه دیگر برود.


در این بین گفته می شود صیادمنش به دلیل دعوا با یکی از بازیکنان سایپا در خوابگاه از سوی علی دایی از تیم کنار گذاشته است و به همین دلیل هم به پیشنهاد باشگاه استقلال پاسخ مثبت داده است.
با این حال علی حاتم، سرپرست تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با ورزش سه این خبر را تکذیب کرد: اصلا دعوایی اتفاق نیفتاده است. الهیار گفت برای امتحان بهمن ماه مرخصی می خواهد و آمد تا اجازه بگیرد، من به علی آقا گفتم گفت تیم ما چند بازیکن مصدوم دارد ولی ایشان گفتند درسش واجب تر است و اجازه داد که برود. او رفت و دیگر هرگز به تمرینات سایپا برنگشت.


او ادامه داد: بعد از عید اطرفیان صیادمنش به تمرین سایپا آمدند و اعلام کردند که رضایت نامه او را می خواهند. این تمام ماجرا است و هیچ درگیری و اختلافی بین او و بازیکن دیگر به وجود نیامد.


سرپرست سایپا در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن توانسته رضایت نامه اش را از باشگاه بگیرد یا نه هم گفت: بعید می دانم. ایشان قرار بود به تیم  ترکیه ای برود و رضایت نامه این بازیکن برای این تیم صادر شود که این مساله منتفی شد. تا جایی که من می دانم ایشان رضایت نامه خود را از باشگاه سایپا نگرفته است.

دیدگاه‌ها