کد خبر : 1527088 | 08 خرداد 1397 ساعت 12:35 | 149.3K بازدید | 0 دیدگاه

برج برزیلی به سپاهان پیوست؛ 

قرارداد با کی‌روش مورد علاقه قلعه‌نویی‌!

کی روش استنلی به عنوان سومین خرید طلایی پوشان معرفی شد تا همچنان سپاهانی ها تیم اول فصل نقل و انتقالات باشند.

قرارداد با کی‌روش مورد علاقه قلعه‌نویی‌! 

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته سپاهان با پیام نیازمند و محمد ایرانپوریان به توافق رسیده بود و امروز نیز مدیران سپاهان با استنلی کی روش به توافق رسیدند تا سومین خرید طلایی پوشان نهایی شود و این بازیکن برزیلی با قراردادی یک ساله به تیم اضافه شود.


استنلی فصل گذشته در شرایطی به فوتبال ایران اضافه شد که با توجه به قوانینی که سازمان لیگ وضع کرده بود، امکان حضور در فوتبال ایران را نداشت، اما سعید آذری در نهایت موفق شد رضایت مسئولین سازمان لیگ را جلب کند و کی روش هم رفته رفته توانایی ها خود را ثابت کرد و فصل گذشته برای سبزپوشان در 21 حضور خود 9 بار گلزنی کرد که در بین آنها گل مهم و تعیین کننده سبزپوشان به پرسپولیس نیز قرار داشت.


مهاجم برزیلی جدید طلایی پوشان پیش از حضور در فوتبال ایران بیشتر در رده های زیرگروه فوتبال برزیل حضور داشت و به همین دلیل موانعی برای عقد قرارداد او با ذوب آهن در ابتدای لیگ هفدهم وجود داشت، اما ثبت 74 گل طی 7 فصل در تیم های مختلف نشان می دهد که این مهاجم مهارت خوبی در محوطه جریمه هواداران دارد.


یکی از نکات جالب توجه استنلی کی روش تعویض پیاپی تیم است که این سنت در ایران هم ادامه پیدا کرد؛ در واقع سپاهان سیزدهمین تیمی به شمار می رود که این مهاجم از سال 2011 و طی هفت سال در آن حضور داشته و البته به این آمار باید جابجایی چند باره او به تیم پورتو در لیگ برزیل که فوتبالش را از آنجا شروع کرده هم اضافه کرد. 


امروز در شرایطی استنلی با سپاهان قرارداد امضاء کرد که در برزیل حضور داشت و از طریق ماکو آنتونیو مدیربرنامه های خود که در باشگاه سپاهان حاضر بود و با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه و همینطور منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره گفتگو داشت، به صورت ایمیل قرارداد تهیه شده را پس از امضاء به باشگاه فرستاد تا برای یک فصل دیگر در اصفهان بماند و اینبار برای طلایی پوشان به میدان برود.

 

1305999


قلعه نویی همواره در تیم های خود نشان داده که به مهاجمانی با ویژگی های کی روش علاقه دارد و با توجه به تجربه خوب یکساله با این مهاجم، او را در لیست خرید خود قرار داد تا در سپاهان نیز برای ترمیم خط هجومی این تیم در صدر برنامه های قلعه نویی قرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها