کد خبر : 1527230 | 09 خرداد 1397 ساعت 09:14 | 47.7K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار اعلام رسمی بسته بودن پنجره از طرف باشگاه

شب گذشته یکی از سایت های خبری اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در تابستان بسته خواهد ماند اما تاکنون باشگاه پرسپولیس واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

در انتظار اعلام رسمی بسته بودن پنجره از طرف باشگاه 

به گزارش "ورزش سه"، مهم ترین اتفاق در خصوص باشگاه پرسپولیس در ماه های اخیر، موضوع محرومیت از جذب بازیکن و تلاش باشگاه در رفع آن بوده است. این محرومیت در زمان مدیریت علی اکبر طاهری رخ داد و او تا زمانی که حضور داشت برای رفع آن تلاش هایی کرد اما به نقل از تابناک، درخواست اشتباه وکیل سوئیسی در دادخواهی، سبب بسته ماندن پنجره پرسپولیسی ها شده است. 

 

اما در این بین، باشگاه پرسپولیس نسبت به خبر غیررسمی بسته ماندن پنجره واکنشی نشان نداده است. آن ها چند هفته قبل مهدی شیری را جذب کردند و امیدوار بودند با رفع محرومیت، به سراغ دیگر بازیکنان مورد نظر نیز بروند. اما اکنون شاید کارشان در روند مذاکرات سخت تر از قبل باشد و رقبا راحت تر بتوانند بازیکنان مورد نظر پرسپولیس را جذب کنند.

 

البته نکته مهم دیگر این است که پایگاه اطلاع رسانی دادگاه CAS هنوز به صورت رسمی خبر مربوط به پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را منتشر نکرده است. این در حالی است که دادگاه عالی ورزش، در همان روز ابلاغ رای، نامه رسمی را نیز در سایت خود قرار می داد و همین موضوع، سبب شده تا قرمزها کور سوی امیدی به آینده داشته باشند.

دیدگاه‌ها