کد خبر : 1527403 | 10 خرداد 1397 ساعت 01:00 | 86.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس:

رئال نباید رونالدو را با نیمار عوض کند

ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق رئال مادرید، معتقد است که این باشگاه نباید برای خرید نیمار از پاری سن ژرمن، دست به فروش کریس رونالدو بزند.

رئال نباید رونالدو را با نیمار عوض کند

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فینال لیگ قهرمانان بود که صحبت های رونالدو در مورد آینده اش، شایعاتی در مورد تمایل او برای جدایی از رئال را ایجاد کرد و بعضی از رسانه ها اعلام کردند که ممکن است رئال مادرید و پاری سن ژرمن، دست به تعویض نیمار و رونالدو بزنند.

اما کاسیاس که 6 سال در کنار رونالدو در رئال بازی کرد، معتقد است که رئالی ها باید هر کاری می توانند انجام بدهند تا ستاره پرتغالی شان را حفظ کنند.

او به خبرنگاران گفت:" آیا من رونالدو را با نیمار عوض می کنم؟ نه! من او را با هیچ بازیکنی در دنیا عوض نمی کنم. می دانم که فوتبال تغییر می کند اما در حال حاضر رونالدو، خود رئال مادرید است."

 

1306289

 

کاپیتان سابق کهکشانی ها همچنین از رونالدو به عنوان بهترین هم تیمی دوران حرفه ای اش یاد کرد:" بهترین هم تیمی ای که تا به حال داشتم؟ رونالدو. کاری که این پسر انجام می دهد، فوق العاده است. او هر روز پیشرفت می کند. این دیوانه کننده است.

بقیه هرچه می خواهند بگویند. او از بودن در مادرید راضی است و برخلاف هرچیزی که قبلا هم گفته شده، او در رئال مانده است. فکر نمی کنم او برود."

دیدگاه‌ها