کد خبر : 1527470 | 10 خرداد 1397 ساعت 14:35 | 257.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایران هدف نقل و انتقالاتی فولهام؛

دو باشگاه انگلیسی خواهان جذب حاج صفی

ستاره تیم کی روش مورد توجه دو تیم از فوتبال انگلستان قرار دارد.

دو باشگاه انگلیسی خواهان جذب حاج صفی

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های کشور یونان روز پنجشنبه اعلام کردند که تیم فوتبال فولهام به دنبال جذب احسان حاج صفی است. سایت نوا اسپرت درباره وضعیت ستاره تیم ایران نوشت که این بازیکن علاوه بر اینکه در لیست تیم فوتبال هال سیتی برای خرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان قرار دارد، در آستانه انتقال به فولهام قرار گرفته است.


حاج صفی که فصل گذشته به فوتبال یونان منتقل شده بود، در نیم فصل به تیم المپیاکوس پیوست و در این تیم و در تیم ملی ایران نمایش های درخشانی داشت تا حالا مد نظر تیم فوتبال فولهام قرار بگیرد.


فولهام که با عبور از مرحله پلی آف و شکست تیم آستون ویلا توانست بعد از مدت ها به لیگ برتر فوتبال انگلستان راه پیدا کند، پیش از این اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان دو کاپیتان تیم ملی ایران سابقه حضور در این تیم را داشتند و حاج صفی در صورت انجام این انتقال می تواند سومین ایرانی این باشگاه باشد.
درخشش در لیگ یونان باعث شده تا حاج صفی با توجه به شرایط سنی مناسب و شانس بالای حضور در جام جهانی تبدیل به هدفی جذاب برای تیم های انگلیسی باشد و این بازیکن در آستانه انتقال به لیگ برتر انگلستان قرار بگیرد.

 

1306383

دیدگاه‌ها