کد خبر : 1527660 | 11 خرداد 1397 ساعت 16:26 | 68.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان جانشین کدام بازیکن می شود؟

سرمربی استقلال با جذب آقاخان باید درباره وضعیت لیست این تیم تصمیم بگیرد.

آقاخان جانشین کدام بازیکن می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات برای آبی پوشان تهرانی با جذب مرتضی آقاخان رسما آغاز شد تا تیم شفر وارد فصل نقل و انتقالات شود.


سرمربی استقلال پیش از این جدایی بازیکنان از این تیم و اعلام لیست خروج را مشروط به انجام خرید جدید کرده بود و حالا آبی پوشان اولین خرید خود را استخدام کردند تا یکی از بازیکنان این تیم بتواند رضایت نامه خود را برای خروج از جمع آبی ها دریافت کند.


علی قربانی در خط حمله بازیکنی است که شفر به او علاقه دارد و خواهان تمدید قرارداد این بازیکن شده است تا این بازیکن در آستانه جدایی قرار نداشته باشد.


وضعیت تیام نیز هنوز با آبی ها مشخص نیست تا احتمالا یکی از نام های بهنام برزای و جابر انصاری در آستانه خروج از این تیم قرار داشته باشند.


برزای و انصاری هر دو برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارند و جدایی یکی از این دو بازیکن، باید با هماهنگی باشگاه انجام گیرد. این دو بازیکن در هفته های پایانی فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب نیز پیدا نکردند.


البته این احتمال نیز وجود دارد که شفر فعلا با توجه به مصدومیت شجاعیان و محسن کریمی که تا پایان نیم فصل نیز اجازه استفاده از آنها را نمی دهد، اجازه خروج هیچ بازیکنی را تا نیم فصل ندهد.

دیدگاه‌ها