کد خبر : 1527774 | 12 خرداد 1397 ساعت 10:05 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش عقب‌نشینی نمی‌کند

پنجعلی: در مورد مسلمان باید از تصمیم برانکو حمایت کرد

پیشکسوت پرسپولیس معقتد است سرمربی تیم ملی از تصمیم خود در مورد سیدجلال حسینی و وریا غفوری عقب نشینی نخواهد کرد.

پنجعلی: در مورد مسلمان باید از تصمیم برانکو حمایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی مدتی است به عنوان مدیر تیم های پایه پرسپولیس کارش را آغاز کرده و در حال تکمیل کادر فنی تیم های خود است. او درباره انگیزه های حضورش در این پست به خبرنگار ما گفت: در ابتدا بحث سرپرستی تیم بزرگسالان مطرح بود که قرار شد موضوع آقای پیروانی از طریق کمیته استیناف پیگیری شود. این موضوع زمان بر بود و دوستان پیشنهاد کردند به واسطه تجربه حضورم در تیم های پایه این مسئولیت را دوباره بر عهده بگیرم.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی همیشگی پیرامون تیم های پایه و حساسیت کار در این رده تصریح کرد: من قبلاً این تجربه را داشته ام و خیلی خوب به حساسیت ماجرا واقف هستم. اینجا پرسپولیس است و هر خطایی به نام باشگاه نوشته خواهد شد. بنابراین بدون هیچ تعارفی کارمان را انجام می دهیم. من سه سال قبل به دلیل مسائل حاشیه ای دو مربی را کنار گذاشتم و از این بابت از هیچ کس واهمه ای ندارم.


او ادامه داد: برای همین برای انتخاب کادر فنی سراغ چهره های موجه و آزمون پس داده ای رفتم که از خانواده بزرگ پرسپولیس باشند. همه دوستانی که کارشان را آغاز کرده اند، به حساسیت کارشان واقف هستند و به لحاظ فنی نیز از مهره های کارآمد باشگاه به شمار می روند. البته ما دو نفر دیگر را به کادر فنی نونهالان و جوانان اضافه خواهیم کرد.


پنجعلی در خصوص باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: این معضل شرایط را برای تیم بسیار دشوار خواهد کرد و حتی ما نیز در تیم های پایه با مشکل مواجه هستیم. ما هم در تیم های پایه امکان جذب بازیکن نداریم و در برخی تیم ها مجبور هستیم از بازیکنان معمولی به عنوان دروازه بان استفاده کنیم.


مدیر تیم های پایه پرسپولیس در مورد کار سخت برانکو برای فصل بعد خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی دست کادر فنی را بسته و باید بازیکنان با درک شرایط حداقل تا نیم فصل در خدمت تیم باشند. ما کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل داریم و باید شاکله اصلی ترکیب این فصل برای لیگ هجدهم حفظ شود.


او درباره جدایی محسن مسلمان در این مقطع زمانی حساس گفت: من خودم در زمان آقای دایی با این بازیکن کار کرده ام. فوتبال مسلمان را قبول دارم و به نظرم یکی از مهره ای ارزشمند ما به شمار می رود. به لحاظ اخلاقی و انضباطی هم چیزی از او ندیدم. اما اینکه برانکو به این نتیجه رسیده که نبودن مسلمان به نفع تیم است، باید تبعیت کرد. هرچند شخصاً معتقدم با جریمه های متعارف می توان بازیکنان را تنبیه کرد و به مسیر بازگرداند تا اینکه بخواهیم همه چیز را سیاه و سفید ببینیم. اما بالاخره باید به یاد داشته باشیم در فوتبال حرفه ای حمایت از سرمربی و تبعیت از نظرات او یک اصل انکارناپذیر است.


پنجعلی در پایان در مورد شانس بازگشت سیدجلال حسینی و وریا غفوری به تیم ملی هم گفت: کی روش اعلام کرده که فهرست نهایی خود را از میان 24 بازیکن حاضر و 4 نفر لیست استندبای انتخاب خواهم کرد. اما فکر نمی کنم او از تصمیم خود در مورد سیدجلال و وریا عقب نشینی کند. کی روش تصمیم خودش را گرفته و با همین نفرات به روسیه خواهد رفت.

دیدگاه‌ها