کد خبر : 1527812 | 12 خرداد 1397 ساعت 12:13 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سان:

سرالکس فرگوسن از بیمارستان مرخص شد

سرالکس فرگوسن، اسطوره فوتبال جهان، کمتر از یک ماه پس از اینکه به خاطر خونریزی مغزی بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

سرالکس فرگوسن از بیمارستان مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی افسانه ای سابق منچستریونایتد حدود 1 ماه پیش دچار مشکل مغزی شد و به بیمارستان منتقل شد و دنیای فوتبال را در بهت و نگرانی فرو برد. با این حال، مشکل بیماری او حل شد و او در کمتر از چند روز از بخش مراقبت های ویژه خارج شد. حال، نشریه سان این خبر خوش را به فوتبال دوستان داد که سر الکس فرگوسن، از بیمارستان مرخص شده و با پای خود و بدون مشکل خاصی به خانه رفته است.

 

 

1306714

 

 

یکی از منابع به نشریه سان اعلام کرده که فرگوسن کاملا سرپا شده و تست‌های پزشکی او بسیار امیدوار کننده بوده است. درن، پسر  فرگی، هدایت دانکستر روورز را برعهده دارد و در دوره ای که فرگی در بیمارستان بود، او نیز در کنار پدرش حضور داشت و در جریان شکست 1-0 تیمش مقابل ویگان، نتوانست شاگردانش را همراهی کند. اولین جملات فرگوسن پس از اینکه از کما خارج شد، این بود که دانکستر چه نتیجه ای کسب کرد.

 

فرگی سال 1986 هدایت یونایتد را برعهده گرفت و توانست خود را به عنوان یکی از موفق ترین مربیان تاریخ معرفی کند. او 1500 بازی روی نیمکت یونایتد نشست و 895 پیروزی به دست آورد. او 13 قهرمانی لیگ برتر، 5 قهرمانی جام حذفی، 4 قهرمانی جام اتحادیه و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد.

دیدگاه‌ها