کد خبر : 1527869 | 12 خرداد 1397 ساعت 16:19 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم

رحمانی: آقا مجید صلاح دانست یک فصل دیگر بمانم

هافبک تیم فوتبال پیکان با تمدید قراردادش با این تیم در فصل هجدهم به شاگردی مجید جلالی ادامه می‌دهد.

رحمانی: آقا مجید صلاح دانست یک فصل دیگر بمانم

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی در مورد تمدید قراردادش به خبرنگار ما می‌گوید: پیشنهادات بسیاری از تیم‌های مختلف داشتم اما ترجیح دادم امسال هم شاگرد آقا مجید بمانم چون قلبا هم باشگاه و هم کادرفنی را دوست دارم و صلاح را در این دیدم که امسال هم در خدمت این تیم باشم.


از او در رابطه با جدایی بازیکنان پیکان سوال می‌کنیم که می‌گوید: برای دوستانی که از پیکان جدا شدند آرزوی موفقیت دارم اما مطمئنا پیکان به مانند فصول دیگر به دنبال تقویت و تغییرات اساسی در تیم است. پیکان باشگاه با ثباتی است و هم از نظر مدیریتی و هم از نظر مربی طی سه سال گذشته ثابت کرده که جز تیم‌های مدعی لیگ‌برتر است. اگرچه در مقاطعی دچار حاشیه و مشکلاتی شده است اما در کل تیم قدرتمندی است و مطمئنا امسال این تیم می‌تواند مدعی کسب سهمیه آسیایی باشد.


هافبک پیکان در مورد رقبای هفته‌های ابتدای تیمش هم می‌گوید: همانطور که گفتم پیکان به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و قطعا با درایت و تفکرات فنی خوب آقای جلالی بازی‌های سخت هفته‌های ابتدایی را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. ما در دو فصل گذشته تا مرز رسیدن به کسب سهمیه رسیدیم اما اتفاقات نه اشتباهات باعث شد که از این عنوان دور شویم من مطمئنم که امسال بهتر از سال قبل نتیجه خواهیم گرفت و دیگر به حق‌مان خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها