کد خبر : 1528107 | 13 خرداد 1397 ساعت 16:59 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرهفته‌ی خاکستری : ابتکار گالاتاسارای

مصطفی چنگیز که بعد از برگزاری کنگره‌ی باشگاه گالاتاسارای بار دیگر به ریاست باشگاه انتخاب شده، از ایده‌ی ابتکاری خود موسوم به آخرهفته‌ی خاکستری پرده‌برداری کرده است.

آخرهفته‌ی خاکستری : ابتکار گالاتاسارای

به گزارش "ورزش سه"،  ایده‌ای که در تمامی فروشگاه‌های رسمی گالاتاسارای موسوم به GS Store در ترکیه و سراسر دنیا عملی شده.

مصطفی چنگیز که در کنگره‌ی عادی گالاتاسارای برای دومین سال پیاپی رقیب خود دورسون ازبک را شکست داده و بار دیگر بر کرسی ریاست باشگاه تکیه زده، بعد از کارزار موسوم به جمعه‌ی زرد که فراتر از حد انتظار مورد استقبال قرارگرفته و از نظر مالی به باشگاه کمک قابل توجهی کرده بود، کارزار دیگری به نام آخرهفته‌ی خاکستری را کلید می‌زند. انتظار می‌رود فروشگاه‌های رسمی گالاتاسارای و سایت رسمی فروشگاه باشگاه، بار دیگر آنچنان با هجوم هواداران متقاضی خرید روبرو شود که همچون دفعه‌ی پیشین، سایت فروشگاه باشگاه به علت حجم بالای ترافیک، مدتی از کار بیفتد.

 

چنگیز بعد از انتخابات ریاست باشگاه، هواداران را مخاطب قرار داده و از آنها می‌خواهد از نظر مادی به باشگاه کمک کنند. علت انتخاب اسم " آخرهفته‌ی خاکستری" این است که هواداران چنگیز در انتخابات ریاست باشگاه، در زمان رای‌گیری، رای‌های خود را در پاکت‌های خاکستری گذاشته و به صندوق انداخته بودند. هدف از این کارزار فروش این است که کالاهای باقیمانده در انبار فروشگاه‌های رسمی گالاتاسارای به فروش رسیده و انبارها خالی شود.


در زمان برگزاری این کارزار فروش، تمامی کالاهای موجود در فروشگاه‌های رسمی گالاتاسارای، به بهانه‌ی بیست و یکمین قهرمانی این باشگاه در لیگ ترکیه با 21 درصد تخفیف فروخته خواهد شد.

 

1307028

 

مدیریت گالاتاسارای انتظار دارد در این کارزار 12 میلیون لیر سودناخالص و 5 میلیون لیر درآمد خالص بدست آورد.


با شروع کارزار، شدت استقبال هواداران به حدی بود که درآمد خالص باشگاه در عرض دو روز به 3 میلیون لیر رسید. انتظار می‌رود فروش امروز یکشنبه با رشدی قابل توجه روبرو شود و درآمد خالص به 5 میلیون لیر برسد.


کاپیتان گالاتاسارای سلجوق اینان از طریق شبکه‌های اجتماعی، هواداران را به فروشگاه‌های گالاتاسارای فراخوانده است. هنرپیشه‌ها و چهره‌های مشهور طرفدار گالاتاسارای هم از تبلیغ گرفته تا حضور در فروشگاه‌ها و فروشندگی خودداری نکرده‌اند.


در شروع این کارزار، فروش 210 هزار کالا هدف‌گذاری شده بود و پس از پایان روز دوم، تعداد کالاهای فروش رفته به 100هزار رسیده است. مدیریت باشگاه تخمین می‌زند امروز یکشنبه، در روز سوم کارزار، میزان فروش از هدف اولیه هم فراتر برود.

دیدگاه‌ها