کد خبر : 1528361 | 15 خرداد 1397 ساعت 09:32 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

دزدی مسلحانه از سرمربی سابق منچسترسیتی

مانوئل پیگرینی، سرمربی جدید وستهام که برای تعطیلات به شیلی، زادگاهش رفته بود، مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

دزدی مسلحانه از سرمربی سابق منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، پیگرینی و همسرش به رستورانی در شهر سانتیاگو، زادگاه پیگرینی رفته بودند که سارقی کیف همسر پیگرینی را دزدید. سارق پس از سرقت، به سمت پلیسی که سعی داشت جلویشان را بگیرد، تیراندازی کرد و سپس با یک خودرو پورش ماکان که خودرو نیز سرقتی بود، گریخت. چند ساعت بعد، خودرو در یک منطقه متروکه پیدا شد.


با وجود اینکه سارق در جریان تعقیب و گریز، میله های فلزی روی زمین می‌ریخت که پلیس‌ها را متوقف کند، هیچکس در این اتفاقات صدمه ندید. پلیس همچنین موفق شده کیف همسر پیگرینی را پیدا کند ولی تا وقتی اطمینان حاصل نشده که این کیف متعلق به کیست، از دادن آن خودداری می‌کند. همچنین پلیس مدعی شده که خودرو پورشی که شب قبلش دزدیده شده، با پلاکی متفاوت پیدا شده که انتظار می‌رود تخلفات دیگری نیز با آن انجام شده باشد.

 

 

1108382

 

 

گفته می‌شود زمانی که سارق اسلحه به سمت پیگرینی و همسرش کشیده بوده و وسایل ارزشمند آنها را طلب می‌کرده، سرمربی شیلیایی و همسرش سعی داشتند او را آرام کنند. گونزالو مونز، رئیس پلیس محلی در این رابطه گفت:" آنها دو گلوله به سمت پلیس ها شلیک کردند و همچنین روی زمین تکه فلزهای ریز ریختند تا لاستیک خودروهای پلیس را سوراخ کنند."

پیگرینی در توئیترش در این رابطه نوشت:" به پلیس شیلی بابت واکنش سریع و شجاعانه اش تبریک می‌گویم. همچنین از مردم منطقه تشکر می‌کنم. امیدوارم که هر چه سریعتر، منابع بیشتری در اختیار این مردم قرار بگیرد."

دیدگاه‌ها