کد خبر : 1528446 | 22 خرداد 1397 ساعت 12:12 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ کاستاریکا

کاستاریکا در گروه E رقابت های جام جهانی قرار گرفته و کار دشواری برای صعود پیش رو خواهد داشت.

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ کاستاریکا

به گزارش "ورزش سه"، کاستاریکا با تیم‌های برزیل، سوئیس و صربستان همگروه است و رقابت نزدیکی برای دوم شدن در گروهش پیش رو دارد.

 

کاستاریکا چگونه راهی جام جهانی شد

 

کاستاریکا با کسب 16 امتیاز در مقدماتی جام جهانی موفق شد راهی رقابت ها شود. آنها در اولین دیدار خود موفق شدند تریندیداد و توباگو را شکست دهند و سپس پیروزی 4-0 مقابل آمریکا کسب کردند. اولین شکست لاسله در دیدار مقابل مکزیک رقم خورد و آنها در دو دیدار بعدی شان مقابل هندوراس و پاناما، تنها یک امتیاز کسب کردند. ولی در 5 بازی پایانی، کاستاریکا بار دیگر تریندیداد و توباگو و آمریکا را شکست دهد و بلیت روسیه را کسب کرد. آنها پایین تر از مکزیک، در رده دوم با کسب 16 امتیاز به این مرحله رسیدند.

 

 

1307397

 

 

بزرگترین نقطه قوت

 

دفاع کاستاریکا قطعا نقطه قوت آنهاست.  آنها دومین تیم از لحاظ بهترین عملکرد دفاعی در کونکاکاف هستند و تنها 8 گل دریافت کردند. کندال واتسون، جیانکارو گونزالس و جانی آکوستا، مدافعان میانی کاستاریکا، عملکرد بسیار خوبی در مرحله مقدماتی داشته اند و در پشت سر آنها، کیلور ناواس، یکی از بهترین دروازه بان‌های جهان قرار گرفته است.

 

بزرگترین نقطه ضعف

 

با وجود به ثمر رساندن 14 گل در مرحله مقدماتی، کاستاریکا به یک مهاجم نوک تمام عیار نیاز دارد. جوئل کمپل که در بتیس بازی می‌کند، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به میادین برگشته و مارکو اورنا که در لیگ آمریکا بازی می‌کند، در ماه آوریل تحت عمل جراحی قرار گرفت ولی به نظر او نیز مشکلی برای همراهی تیمش در روسیه نخواهد داشت، هر چند که از آمادگی بالایی برخوردار نخواهد بود.

 

ستاره تیم ملی کاستاریکا

 

کیلور ناواس، بدون شک ستاره کاستاریکا است. دروازه بان رئال مادرید، رهبر کاستاریکا در زمین است و هر گونه شانس برای صعود این تیم از مرحله گروهی، در گرو درخشش اوست. نمایش خوب او در فینال چمپیونزلیگ، باعث شده تا با روحیه پا به رقابت ها بگذارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1307399

 

 

پیش بینی

 

کاستاریکا در گروهی با همراهی برزیل، صربستان و سوئیس قرار گرفته است. روی کاغذ، صعود برزیل از گروه قطعی است. لا سله کاندیدای  دوم شدن در گروهش است ولی آنها در دو دیدار مقابل سوئیس و صربستان، کار آسانی پیش رو نخواهند داشت. در هر صورت، کاستاریکا در صورت صعود باید به مصاف مکزیک، دیگر نماینده کونکاکاف برود.

 

تیم ملی کاستاریکا در یک نگاه

 

کاپیتان: برایان رویز

سرمربی: اسکار رامیرز

لقب: لا سله

رتبه در رنکینگ فیفا: 25

 

فهرست نهایی تیم ملی کاستاریکا:

 

دروازه‌بانان: کیلور ناواس، پاتریک پمبرتون، لئونل موریرا

 

مدافعان: کریستین گامبوا، یان اسمیت، رونالد ماتاریتا، بریان اوبیدو، اسکار دوارته، جان کارلو گونسالس، فرانسیسکو کالوو، کندال واستون، جانی آکوستا 

 

هافبک‌ها: داوید پوسمان، یلتسین تخدا، سلسو بولخس، راندال آسوفیفا، رودنی والاس، برایان روئیس، دنیل کولیندرس، کریستین بولانیوس 

 

مهاجمان: جان ونگاس، جوئل کمپل، مارکو اورینیا 

دیدگاه‌ها