کد خبر : 1528552 | 16 خرداد 1397 ساعت 13:17 | 116.6K بازدید | 0 دیدگاه

سفر مهاجم پارس از بلژیک به سرزمین پدری

سینگ به دنبال بازی در تیم ملی هند

مهاجم فصل گذشته پارس جنوبی که قرارداد سه ساله با این باشگاه داشت با دریافت رضایتنامه حالا به عنوان بازیکن آزاد در نقل و انتقالات حضور خواهد داشت.

سینگ به دنبال بازی در تیم ملی هند

به گزارش" ورزش سه" امید سینگ وینگر ایرانی-هندی تیم پارس جنوبی امروز با حضور در این باشگاه رضایتنامه اش را گرفت. سینگ اما با این باشگاه قرارداد سه ساله داشت اما امروز موفق شد از تیم سابقش جدا شود.

 

درباره امیدسینگ که در نیم فصل اول لیگ هفدهم یکی از بهترین های پارس جنوبی بود و نیم فصل دوم را به دلیل مصدومیت تقریبا از دست داد گفته می شود که او قصد دارد در تیم ملی هند بازی کند. او در صدد گرفتن پاسپورت هندی است چرا که اخبار حاکی از آن است که مسئولان فدراسیون هند به او پیشنهاد حضور در تیم ملی این کشور را داده اند. اما در میان اخبار غیررسمی درباره سینگ این موضوع نیز وجود دارد که او در صورتی که به عنوان یک لژیونر اروپایی بتواند به تیم ملی هند برود آن وقت مبلغ قابل توجهی نیز از فدراسیون فوتبال هند خواهد گرفت. از همین رو گفته می شود که ایجنت بلژیکی تلاش دارد تا وینگر فصل گذشته پارس جنوبی را به تیمی از این کشور ترانسفر کند و حتی صحبت هایی نیز در این رابطه با تیم اف سی کروتریخت بلژیک انجام داده است. این تیم در فصل گذشته لیگ بلژیک به مقام هفتم رسیده است.

 

سینگ در فصل گذشته در 18 بازی برای پارس جنوبی به میدان رفت و 4 گل برای این تیم زده و 2 پاس گل به همتیمی هایش داد. او 25 ساله است و سابقه بازی در تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان را نیز دارد. او همانطور که گفته شد دو رگه است و پدر هندی و مادری ایرانی دارد و همین موضوع باعث شده که او به بازی در تیم ملی هند هم فکر کند.

دیدگاه‌ها