کد خبر : 1528621 | 24 خرداد 1397 ساعت 11:05 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ سنگال

سنگال در گروه H رقابت های جام جهانی، نماینده آفریقا خواهد بود.

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ سنگال

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به رقابت نزدیک تیم‌های این گروه، سنگال کار دشواری برای صعود پیش رو خواهد داشت.

 

سنگال چگونه راهی جام جهانی شد؟

 

سنگال در گروه D مقدماتی در مرحله آفریقا حضور داشت و بدون شکست و با کسب 14 امتیاز از 6 بازی، 4 پیروزی و 10 گل به جام جهانی رسید. البته روند صعود آنها، آنقدرها هم کم دردسر نبود و آنها پس از اینکه در دیدار مقابل بورکینافاسو، در دقیقه 88 برد را از دست دادند، کمی اوضاع پیچیده ای پیدا کردند. با توجه به شروع ضعیف کیپ ورد و بی ثباتی آنها، در نهایت سنگال با شایستگی به جام جهانی رسید.

 

 

1307587

 

 

بزرگترین نقطه قوت

 

سیسه در تمام نقاط زمین گزینه های مختلفی در اختیار دارد، به خصوص در خط حمله که بازیکنانی با استعداد و ارزشمند در آن حضور دارند و همینطور خط دفاعی قدرتمند که حتی غیبت کارا امبوجی هم به آن ضربه نخواهد زد. البته نقطه قوت اصلی تیم، خط میانی اش است، جایی که ایدریسا گایه در آن حضور دارد، او به دفاع حریف فشار وارد می‌کند و در دفاع به هم تیمی‌هایش کمک می‌کند.  البته او در اورتون روزهای خوبی را سپری نکرد ولی این فصل حتی در سطح رقابت با انگولو کانته بود و هم تیمی‌هایی مثل کویاته، ادنیایه و اندویه نیز به او کمک خواهند کرد.

 

بزرگترین نقطه ضعف

با وجود اینکه در نهایت طلسم بازگشت سنگال به جام جهانی شکسته شد ولی شک و شبهه ها درباره سیسه، سرمربی تیم بسیار زیاد است، به خصوص در بحث تاکتیکی. حتی با وجود داشتن خط حمله ای قدرتمند، او نتوانسته سنگال را به یک تیم خطرناک برای رقبا تبدیل کند و نتوانسته بهترین عملکرد را از شاگردانش بگیرد. کیتا بادله، امبایه نیانگ و اسمائیل سار مهاجمان بسیار خوبی هستند که توسط سادیو مانه حمایت می‌شوند ولی آنها نتوانسته اند در حد و اندازه اسمشان ظاهر شوند.

 

ستاره سنگال

سادیو مانه در فصل اول حضورش در لیورپول با درخششی که در این تیم داشت توانست عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه را از آن خود کند. او برای رسیدن به این دستاورد، 10 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد و در کنار فیرمینو از کلیدی ترین بازیکنان لیورپول در فینال چمپیونزلیگ بود. در این فصل نیز تنها صلاح توانسته از او بهتر کار کند و مانه که در 9 بازی چمپیونزلیگ، 8 گل به ثمر رسانده، می‌تواند در روسیه نیز نقطه اتکایی برای تیمش باشد.

 

ترکیب احتمالی

 

1307588

 

 

پیش بینی

سنگال استعداد و توانایی کافی دارد که بتواند عملکردی مثل تیم سال 2002 داشته باشد و تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود. با این حال، باید دید که شاگردان سیسه می‌توانند بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند و در جام جهانی پیش بروند یا نه. شواهد اخیر نشان می‌دهد که سرمربی سنگال که خود عضو تیم 2002 بوده، به سختی توانسته فرمولی پیدا کند که تیمش بتواند از سد تیم‌های لهستان، کلمبیا و ژاپن عبور کند. با این حال، سنگال توانسته بسیاری از هواداران را در بالاترین سطوح به هیجان بیاورد و خوب کار کند.

 

تیم ملی سنگال در یک نگاه:

کاپیتان: چیکو کویاته

سرمربی: علیو سیسه

لقب: شیرهای ترانگا

رتبه در رنکینگ فیفا: 28

 

قهرست نهایی تیم ملی سنگال:

 

دروازه‌بان‌ها: عبدولایه دیالو، آلفرد گومیس و خدیم ان دیائه

 

مدافعان: کالیدو کولیبالی،  یوسف سابالی، سلیف سانه،کارا امبوجی، لامین گاساما،  موسا واگو و  سالیو سیس

 

هافبک ها: بادو اندیایه،  آلفرد اندیایه،  شیخ اندویه،  چیخو کویاته و ادریسا گوئیه

 

مهاجمان: سادیو مانه،  مامه دیوف،  کیتا بالده،  دیافرا ساخو،  موسی کوناته،  اسماعیل سار،  ام بایه نیانگ و  موسی سو

دیدگاه‌ها