کد خبر : 1528752 | 17 خرداد 1397 ساعت 14:28 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئن باشید فولاد مدعی لیگ برتر است

ستاره‌ی جوان تیم فولاد به دنبال درخشش در لباس این تیم و در ادامه‌ انتقال به لیگ‌های خارجی است

مطمئن باشید فولاد مدعی لیگ برتر است

به گزارش “ورزش سه” صابر حردانی یکی از ستاره‌های جوان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم بود که با گل‌های زیبایش اسم خود را بر سر زبا‌ن‌ها انداخت. این مهاجم جوان در بازی‌های که برای فولاد در نیم فصل دوم لیگ هفدهم انجام داد، گل‌های زیبایی را به ثمر رساند. حال بعد از تمدید قرارداد سیروس پورموسوی با قرمزپوشان اهوازی هوادران فولاد امیدوارند که حردانی، بازیکن خوزستانی این تیم به ترکیب اصلی راه پیدا کند.


به همین دلیل گفت و گویی با وی در خصوص شرایط فولاد انجام دادیم که او گفت:


خیلی خوشحال هستم که آقای پورموسوی با فولاد خوزستان تمدید کردند. ایشان و کادرفنی سال گذشته به من اعتماد نموده و‌ کمک زیادی برای پیشرفت من کردند. امیدوارم امسال بتوانم با بازی‌های خوبم اعتماد کادرفنی را جواب بدهم و زحماتشان را جبران کنم. ما تیم خیلی خوبی داریم و مطمئن باشید اگر تقویت شویم یکی از مدعیان لیگ هجدهم خواهیم بود.


حردانی در رابطه با وضعیت قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد:


بنده آخرین سالی است که جز سهمیه زیر ۲۳ سال بازی می‌کنم و‌ به همین دلیل باید تصمیم درستی بگیرم. هم‌چنین از قراردادم با فولاد خوزستان یک سال دیگر باقی مانده است و مطیع دستورات باشگاه هستم. اما امیدوار هستم اگر فضای پیشرفت برای من در خارج کشور پیش آمد باشگاه به منظور رشد و ترقی بیشتر به بنده کمک کند.

دیدگاه‌ها