کد خبر : 1528794 | 17 خرداد 1397 ساعت 18:27 | 123.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی مسلمان با هواداران پرسپولیس؛

مسلمان: هر کاری کردم نشد که نشد !

محسن مسلمان با انتشار پستی احساسی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نهایت پس از اینکه مدت ها صحبت جدایی مسلمان از پرسپولیس وجود داشت، این بازیکن امروز به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست تا دومین دوره حضور او در تیم سرخپوش پایتخت که سه سال به طول انجامید، خاتمه یابد.


مسلمان در پست اینستاگرامی خود اشاره کرد که تلاش زیادی برای ماندن در پرسپولیس داشته که به هر ترتیب مهیا نشده است.


البته هافبک فصل گذشته سرخپوشان پیشنهاد جدی از دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان هم داشت ولی ترجیح داد به تیمی برود که در آینده حاشیه کمتری برای او در تقابل با تیم سابقش ایجاد شود.


مسلمان در پست اینستاگرامی خود نوشته :« «سلام به همه هواداران ارتش سرخ، میخواستم کلام آخرمو رو باهاتون در میون بذارم، من تو این دوران ١٢ ساله فوتبال حرفه ایم، بالا و پایین زیاد داشتم، توی دو زمان مختلف به تیم محبوبم اومدم، بار اول به خاطر شرایط باشگاه قبلیم ،مجبور شدم ازین تیم برم، تلاش کردم تا دوباره خواهان داشته باشم...بالاخره با هزار حرف و حدیث اومدم ، محکم اومدم، مصمم اومدم، ولی اعتماد بهم نبود، صبر کردم، صبر کردم و دوباره صبر کردم، جنگیدم، جنگیدم و تلاش کردم تا بتونم حتی ١٠ دقیقه زمان داشته باشم تا بتونم خودمو ثابت کنم، چون به خودم ایمان داشتم، خدا کمکم کرد، کادر خواهانم شد و شدم بازیکن ثابت، همه تنشها و حاشیه های اطرافمو رو کنار گذاشتم تا بتونم خودم باشم و به تیمم کمک کنم.،توی این ٣ سال تمام هم و غمم افتخار آفرینی برای پرسپولیس بود و خوشحالی هوادارا...


نمیدونم چقدر تو این مهم ،موفق بودم.... هر بازیکنی روز خوب داره و روز بد، ٦ ماه صبر کردم چون فکر میکردم روزای خوبم نیست، با اینکه بود، ٦ ماه صبر کردم چون میدونستم حاشیه برا تیمم ضرر داره، ٦ ماه صبر کردم که شاید بتونم با تلاشم مثل گذشته به جایگاه واقعیم تو تیمم برگردم، به هردلیلی نشد که نشد، هرکاری میشد کردم ، نشد که نشد....


روزای سختی رو تجربه کردم، در وصف نگنجد، ولی بازم صبر کردم،نتیجش این شد که کادر فنی ازم تشکر کردن و گفتن به فکر یه تیم دیگه باشم.....ولی من هنوز هستم، یه شماره ٧٧ که تو هر تیمی که باشه میخواد بهترین باشه.


شرمنده که نتونستم کنارتون باشم، مرسی از همتون که اینهمه حمایتم کردید، دلم پیشتونه، ولی افسوس...


از ۳ تا باشگاه داخلی و یک باشگاه خارجی پیشنهاد داشتم، صبر کردم و بالاخره ذوب آهن رو انتخاب کردم، تیمی که شروع فوتبالم بود و یه جورایی بهش مدیونم.... برای تیم جدیدم تمام تلاشمو میکنم که بازم بتونم بهترین باشم.


از همه هوادارا، کادر فنی و عوامل باشگاه پرسپولیس عذر خواهی میکنم ،اگه نتونستم خواسته هاتونو برآورده کنم.... حاشیه برا هر کسی مضره ، و من هم دنبالش نیستم. میخوام فقط فوتبال بازی کنم و از همه هوادارام میخوام که پشت تیمتون باشید و همه جوره حمایتش کنید، برای من هم دعا کنید. یا علی».

 

1307815

دیدگاه‌ها