کد خبر : 1529187 | 19 خرداد 1397 ساعت 18:11 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور رئیس اینفانتینو

افتتاح مرکز پخش زنده رادیویی-تلویزیونی جام جهانی

مرکز پخش زنده رادیویی و تلویزیونی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال (IBC) با حضور رئیس سوئیسی فیفا در مسکو راه‌اندازی شد.

افتتاح مرکز پخش زنده رادیویی-تلویزیونی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم افتتاحیه این مرکز علاوه بر رئیس فیفا، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو و آرکادی دوورکوویچ، رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 و معاون نخست‌وزیر روسیه حضور داشتند.

 

 

 

 

رئیس فیفا در مراسم افتتاحیه مرکز پخش زنده رادیویی و تلویزیونی دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه گفت: این افتخار دارم که صبح امروز با شما باشم. جایی که به قلب جام جهانی 2018 روسیه تبدیل خواهد شد. به لطف IBS تمام مردم جهان می‌توانند اتفاق‌های این رقابت‌ها را رصد کنند. برای برگزاری بهترین جام جهانی فوتبال بهترین IBS را در اختیار داریم. برای نخستین بار در جام جهانی از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهیم کرد. امیدوارم با همکاری هم بهترین جام جهانی فوتبال را برگزار کنیم.

آرکادی دوورکوویچ، معاون نخست‌وزیر روسیه اظهار داشت: دولت روسیه و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 به همراهی 11 شهر و حمایت‌های فیفا کار فوق‌العاده‌ای برای شادی هواداران فوتبال در سراسر جهان و تمامی کسانی که به روسیه می‌آیند انجام خواهند داد. می‌خواهیم این شادی علاوه بر انتقال به هوادارانی که به روسیه می‌آیند را برای سایر هواداران فوتبال جهان با همکاری IBS به ارمغان ببریم.

جام جهانی 2018 فوتبال با شرکت 32 تیم از جمله ایران از روز 24 خرداد در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها