کد خبر : 1529364 | 20 خرداد 1397 ساعت 15:18 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

از مجید جلالی تشکر می‌کنم 

ابراهیمی: مذاکرات خوبی با پیکانی‌ها داشتیم

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی اعلام کرد جلسه خوبی با مسئولان پیکان داشته و تصمیم نهایی اش را طی روزهای آینده اتخاذ خواهد کرد.

ابراهیمی: مذاکرات خوبی با پیکانی‌ها داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی مهاجم باتجربه تراکتورسازی در لیگ هفدهم چند روز قبل تصمیم به خداحافظی از این تیم گرفت و به همین خاطر با چند تیم لیگ برتری مذاکراتش را آغاز کرد. او امروز به همراه مدیربرنامه‌هایش با مسئولان پیکان جلسه‌ای را برپا کرد که ظاهرا توافقات خوب حاصل شده است.


ابراهیمی درباره جلسه امروزش با مسئولان پیکان به "ورزش سه" گفت: امروز با چند تن از مسئولان پیکان صحبت کردیم و حرف‌های خوبی بین‌ما رد و بدل شد. آقایان جلالی، مطهری و طهماسبی در جلسه امروز حاضر بودند و به احترام آقامجید به تهران آمدم تا صحبت کنیم. جلسه خیلی خوبی بود، از صحبت‌هایی که انجام شد، فهمیدیم به همکاری بسیار نزدیک هستیم. از طرف دیگر آرامش خاصی در باشگاه پیکان است و می‌توان شرایط خوبی را تجربه کرد.


وی ادامه داد: من قبلا سابقه کار کردن با آقا مجید جلالی را داشتم و تجربه خوبی با هم در تراکتور داشتیم. او به من برنامه‌های پیکان را برای فصل بعد توضیح داد و واقعا مشخص است هدفگذاری خوبی شده است و می‌توانیم سال خوبی داشته باشیم. آقای جلالی مربی بزرگی است و از او بابت لطفی که به من دارد، تشکر می‌کنم.


مهاجم فصل پیش تراکتورسازی همچنین گفت:‌چند باشگاه دیگر هم خواهان جذب من هستند که مذاکراتی را طی روزهای آینده انجام می دهیم، از طرف دیگر مدیربرنامه‌هایم این مذاکرات را با باشگاه‌ پیکان و سایر تیم‌ها انجام می‌دهد تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه تصمیمی خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها