کد خبر : 1529934 | 22 خرداد 1397 ساعت 22:50 | 90.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدگاه های جالب لوپتگی در مورد رونالدو

جولن لوپتگی از یک ماه دیگر هدایت رئال را بر عهده خواهد گرفت و در همین ابتدا با معضل شایعات جدایی رونالدو روبرو است.

دیدگاه های جالب لوپتگی در مورد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که گفته می شود رونالدو با رئیس رئال به مشکل برخورد کرده و قصد جدایی دارد. حتی شب گذشته در ال چیرینگیتو ادعا شد که او از دو باشگاه بزرگ دنیا نیز پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.

 

 

1309227

 

 

لوپتگی که امروز به عنوان جانشین زیدان در رئال معرفی شد، بدون شک تمایلی به از دست دادن بهترین ستاره خود ندارد و تمام تلاشش را برای حفظ فوق ستاره پرتغالی خواهد کرد.

جالب اینکه جمعه پیش رو، لوپتگی در قالب سرمربی تیم ملی اسپانیا باید با تیم ملی پرتغال در جام جهانی روبرو شود و مصاف حساسی با یاران رونالدو خواهد داشت.

 

اما دیدگاه لوپتگی در مورد رونالدو چگونه است؟ او در مصاحبه ای که روز گذشته با tve داشت در مورد رونالدو گفت:« او یک بازیکن جاودانه در تاریخ فوتبال است. او کاپیتان پرتغال است و با این تیم قهرمان اروپا شده است. آینده رونالدو؟ این سوال را نباید از من بپرسید.»

 

 

 

 

کمی پیشتر نیز او در پاسخ به سوالی در مورد رونالدو گفته بود:« بیش از هر بازیکنی او را تحسین کرده ام. رونالدو در عصر مسی توانسته با او سایه به سایه حرکت کرده و عناوین فردی و تیمی زیادی را از چنگش خارج کند. او یک جنگجوی خارق العاده است و از تمرین کردن خسته نمی شود. انضباط و حرفه ای بودن او مثال زدنی است. از لحاظ ذهنی، رونالدو برتر از همه است و سال هاست که شماره یک رئال مادرید محسوب می شود.»

 

به نظر می رسد که رونالدو نمی تواند و نباید از انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی رئال ناراضی باشد.

 

دیدگاه‌ها