کد خبر : 1530109 | 23 خرداد 1397 ساعت 18:22 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

زیباترین فتوشوت برای چشم رنگی آرژانتین

مهاجم تیم ملی آرژانتین را باید زیباترین بازیکن حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ دانست.

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین با ملی پوشانی مثل لیونل مسی، گونسالو ایگواین، سرخیو آگوئرو و ... که هر یک ستاره‌های تیم‌های باشگاهی خود هستند در جام جهانی روسیه حضور پیدا کرده اما در بین بازیکنان تاثیر گذار آلبی سلسته، پائولو دیبالا بیشترین جلب توجه را می‌کند.

 

دیبالا که سه فصل درخشان در یوونتوس داشته و حالا باشگاه‌های مطرح زیادی را مشتری خود می‌بیند، در جام جهانی ابتدا به دنبال رسیدن به ترکیب آرژانتین است چراکه رقبای او فعلا اوضاع بهتری دارند و بیشتر احتمال حضورشان در زمین می‌رود ولی با این حال او می‌خواهد در رقابت با آگوئرو و ایگواین موفق ظاهر شود و با قرار گرفتن جزو ۱۱ مرد اصلی آلبی سلسته توانایی‌های خود را در این رقابت‌ها به نمایش بگذارد.

 

اما پائولو دیبالا علاوه بر بازی درخشانی که انجام می‌دهد و فصل قبل با ۲۲ گل زده در یوونتوس دومین گلزن برتر سری A ایتالیا شد، شکل و شمایل ویژه‌ای هم دارد که او را نه تنها از هم‌تیمی‌هایش، بلکه از ۳۷۵ بازیکن دیگر حاضر در جام جهانی متمایز می‌کند.

 

دیبالا با چشمان سبز رنگ و صورتی که کمتر نشان می‌دهد او ۲۴ سال سن دارد، برابر دوربین فیفا ظاهر شد و مثل سایر بازیکنان فتوشوت خود برای جام جهانی را گرفت.

 

1309427

 

دیدگاه‌ها