کد خبر : 1530132 | 23 خرداد 1397 ساعت 19:06 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

احمد عبدالله زاده از فولاد جدا شد(عکس)

هافبک اهل شوش تیم فولاد خبر جدایی اش از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد عبدالله زاده هافبک اهل شوش تیم فولاد خوزستان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی اش از تیم فولاد را اعلام کرد و با هواداران این تیم وداع کرد.


عبدالله زاده در این باره نوشت:

سلام خدمت تمامی هواداران فولاد بزرگ
همیشه به عنوان یک سرباز در خدمت تیم شهرم بودم و همه کسانی که منو میشناسن میدونن که چقدر تعصب تیمم رو داشتم و در این لحظه
نمی دانم ناراحتی ام را با چه کلماتی ادا کنم و کدام جملات می توانند بغض من از این جدایی را نشان بدهد. ده سال کنار شما هواداران بودم و روزهای بسیار خوبی از قبیل قهرمانی، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بردهای بی شمار را تجربه کردم، مدتی کوتاه را به دلیل خدمت سربازی دور از شما بودم و هرلحظه دوست داشتم تا به تیم استانم بازگردم، روزهایی که شما هواداران من را تنها نگذاشتید وکنارم بودید تا من آن روزهای سخت را پشت سربگذارم.

باید اعتراف کنم سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفته ام و باید از ده سال  خاطره بگذرم و همین امروز دفتر خاطراتم را ببندم. اگر اسم و رسمی دارم، هویتی پیدا کرده ام مطمئنا به دلیل حمایت شما بوده است و در فصل های قبل این عشق و علاقه دوطرفه باعث شد تا پیشنهادات اروپایی و داخلی را رد کنم تا همچنان کنارتان باشم.  هیچگاه محبت هایتان را فراموش نمی کنم، بدانید که دلم همواره با شماست و برای فولاد پرافتخار تا همیشه آرزوی موفقیت می کنم.

 

1309443

دیدگاه‌ها