کد خبر : 1530152 | 23 خرداد 1397 ساعت 19:43 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه دردسرهای عکس جنجالی

بیرهوف و نگرانی شدید از شرایط اوزیل و گوندوغان

سایه‌ی سنگین عکس معروف مسوت اوزیل و ایلکای گوندوغان با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه همچنان دست از سر این دو بازیکن آلمانی و تیم ملی آلمان برنمی‌دارد.

بیرهوف و نگرانی شدید از شرایط اوزیل و گوندوغان

به گزارش "ورزش سه"، کار تا آنجا بالا گرفته که اولیور بیرهوف بیم دارد این جنجال روی عملکرد فنی دو بازیکن ملی‌پوش آلمانی تاثیر بگذارد. گفته می‌شود تاثیر پذیرفتن اوزیل از این حاشیه شدیدتر بوده چرا که او از روز چاپ عکس در رسانه‌ها و بالا گرفتن حرف و حدیثها روزه‌ی سکوت گرفته و خود را از رسانه‌ها مخفی کرده است. 

 

 

1302189

 


بیرهوف می‌گوید تیم ملی آلمان اگر هم بخواهد نمی‌تواند برای حل و فصل و خاتمه دادن به ماجرای سیاسی بوجود آمده بر اثر آن عکس کاری بکند. بیرهوف می‌گوید " هر کس در مورد تصمیمی که می‌گیرد مسئول است و باید در مقابل اقداماتش پاسخگو باشد. مسوت هم همین کار را کرده هر چند در مورد درستی یا نادرستی کار او یا اینکه اقدامش برای او در شرایط فعلی مفید بوده یا نه حرفی نخواهم زد ". 


بر خلاف اوزیل، گوندوغان در بازی دوستانه آلمان و عربستان در میدان حضور داشت و از سوی بخشی از هواداران آلمانی حاضر در ورزشگاه هو شد. بیرهوف حالا نگران است که این نگاه‌های منفی از سوی افکار عمومی روی عملکرد فنی دو بازیکن مانشافت تاثیرگذار باشد و می‌گوید "

من آنقدر که نگران این دو هستم نگران تیم نیستم. مسوت و ایلکای روزهای سختی را سپری می‌کنند. اما بیرهوف این گمانه‌زنی که اوزیل و گوندوغان تمایلی به حضور در جام جهانی با پیراهن آلمان ندارند را رد کرده و می‌گوید:" بعد از صحبتی که با آنها داشتم به هیچ وجه متوجه چنین چیزی نشدم. آنها از حضور در جام جهانی و به تن کردن پیراهن آلمان خوشنودند".

 

بیرهوف همچنین احتمال اینکه لو از این دو بازیکن در ترکیب فیکس آلمان استفاده نکند را رد کرده و می‌گوید:" لو تصمیم‌هایش را بر اساس خوشایند مردم اتخاذ نخواهد کرد و تنها معیارهای فوتبالی را در نظر خواهد گرفت "


بیرهوف همچنین خبرنگاران را به مصاحبه‌ی خود پیش از بازی دوستانه با عربستان ارجاع می‌دهد. زمانی که در مواجهه با سوال‌های مربوط به آن عکس مشهور، واکنشی عصبی نشان داد و ماجرا را پایان یافته اعلام کرد. بیرهوف گفته بود:" نمی‌خواهم دوباره به اول خط برگردیم. این ماجرا برای ما تمام شده است. شک نکنید که بحث درباره‌ی روند جذب مهاجرین و این عکس به خصوص، هرگز به پایان نخواهد رسید ".

دیدگاه‌ها