کد خبر : 1530249 | 24 خرداد 1397 ساعت 09:01 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: اسپانیا، آلمان، برزیل و آرژانتین مدعیان اصلی

کاپیتان تیم ملی پرتغال در مصاحبه با Unisport در مادرید از آرزوی قهرمانی با پرتغال سخن گفت.

رونالدو: اسپانیا، آلمان، برزیل و آرژانتین مدعیان اصلی

به گزارش "ورزش سه" رونالدو پیش از اضافه شدن به اردو پرتغال در مصاحبه با Unisport از شرایط پرتغال در روسیه صحبت کرده بود. این مصاحبه در مادرید و احتمالا قبل از فینال جام باشگاه های اروپا انجام شده بود تنها امروز منتشر شد.

 

"برای تیم ملی مسابقاتی مانند جام جهانی و جام ملت های اروپا مهمترین رویداد است و بازی کردن در این مسابقات همیشه ویژه و هیجان انگیز است. در مورد امسال (جام جهانی)، میخواهیم خوش بگذرانیم و رقابتی لذت بخش داشته باشیم، چرا که جام جهانی هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد."

 

" ما می دانیم که از شانس های اول قهرمانی نیستیم، مدعیان اصلی اسپانیا، آلمان، برزیل، آرژانتین هستند... اما ما بدون شک نهایت تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد. اینکه ما در میان مدعیان اصلی نیستیم نکته خوب و مثبتی است."

 

رونالدو در مورد رویارویی با اسپانیا گفت:" این مسابقه برای هر دو تیم سخت خواهد بود. رویارویی پرتغال و اسپانیا در روز اول اصلا ایده آل نیست اما قرعه این طور بود و ما هم باید قبول کنیم. شکست در روز اول تیم را در شرایط بدی قرار خواهد داد، قدم اول بسیار مهم است. البته من عقیده دارم که پرتغال و اسپانیا به مرحله بعد صعود خواهند کرد."

 

کاپیتان پرتغال در انتها اعتراف کرد که:" قهرمانی در جام جهانی مانند یک رویا می ماند"، برای رسیدن به آن " ما باید مانند یورو ٢٠١٦ بازی کنیم و تمام تیم متحد باشند."

 

دیدگاه‌ها