کد خبر : 1530383 | 24 خرداد 1397 ساعت 18:37 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

بن عطیه: برنامه خاصی برای سردار آزمون نداریم

کاپیتان تیم ملی مراکش از آمادگی بالای بازیکنان این تیم پیش از دیدار با ایران خبر داد.

بن عطیه: برنامه خاصی برای سردار آزمون نداریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن عطیه در کنفرانس خبری قبل از بازی برابر تیم ملی ایران گفت: برای ما افتخاری است که در این جام جهانی حضور پیدا کردیم؛ بسیاری از طرفداران فوتبال مراکش هم در روسیه هستند تا از ما حمایت کنند و این موجب افتخار ما است؛ این رقابت‌ها برای ما جشن بزرگی خواهد بود و امیدوار به موفقیت هستیم.

 

او ادامه داد: جام جهانی واقعه بزرگی برای ما محسوب می‌شود و در حقیقت یک رویا است؛ کار بزرگی انجام شد و بعد از 20 سال پس از آخرین حضورمان، مجددا آمده‌ایم تا لذت زیادی برای هواداران به وجود بیاوریم؛ باید گل بزنیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

 

مدافع تیم ملی مراکش با بیان اینکه کار سختی در جام جهانی دارند گفت: ما خیلی تلاش کردیم و می‌خواهیم نشان دهیم کشوری بودیم که شایسته حضور در این رقابت‌ها بودیم و قابل احترام هستیم.

 

بن عطیه درباره برنامه تیم مراکش برای مهار سردار آزمون ابراز کرد: برنامه ما خیلی ساده است؛ ما باید مثل سابق روحیه خودمان را بالا نگه داریم و حداقل تلاش خودمان را انجام دهیم؛ ما نباید گل بخوریم و بتوانیم گل هم بزنیم؛ برنامه خاصی برای آزمون نداریم؛ او بازیکن خوبی است ولی ما برای همه بازیکنان حریف برنامه داریم.

 

 

او عنوان کرد: ما تیم خوب و جوانی داریم و می‌خواهیم از جام جهانی لذت ببریم؛ می دانیم چطور باید وارد مسابقات شویم و جدی کار کنیم و چه فشاری متحمل شویم؛ این شاید آخرین جام جهانی من باشد ولی تلاش می‌کنم تا با تمام توان موفق شویم.


بن عطیه در خصوص کاپیتانی تیم ملی مراکش بعد از غیبت 20 ساله این تیم در جام جهانی گفت: 20 سال برای کشور ما خیلی طولانی بود و به همین خاطر از موقعیت‌مان آگاه هستیم؛ می‌خواهیم از گروه‌مان بالا برویم؛ استرس نداریم و در کنار هم می‌خواهیم نشان دهیم سطح ما چیست؛ با حضور مربی‌مان همه تلاش می‌کنیم تا سطح بالایی از خود نشان دهیم.

دیدگاه‌ها