کد خبر : 1530448 | 24 خرداد 1397 ساعت 21:29 | 196.1K بازدید | 0 دیدگاه

بغض لوپتگی در مراسم معارفه

دیروز بدترین روز زندگی ام، پس از مرگ مادرم بود

جولن لوپتگی امروز رسما به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی شد تا یک روز پس از اخراج از سرمربیگری اسپانیا، قدم در چالش بزرگ دیگری بگذارد.

 دیروز بدترین روز زندگی ام، پس از مرگ مادرم بود

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک روز پس از اخراج لوپتگی از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا، رئال مادرید تصمیم به معرفی او به عنوان جانشین زیدان گرفت.

دو روز پیش لوپتگی به عنوان سرمربی جدید رئال انتخاب شد و همین قضیه در نهایت منجر به اخراج او از سرمربیگری لاروخا گشت. او شب گذشته و در اوج ناراحتی به مادرید بازگشت و اکنون باید تمرکز خود را روی هدایت رئال مادرید بگذارد.

با  پوشش زنده مراسم معارفه لوپتگی در رئال همراه ما باشید.

 

 

1309598

 

 

تعداد زیادی عکاس و خبرنگار در سالن کنفرانس سانتیاگو برنابئو حضور دارند و در انتظار هستند تا لوپتگی و فلورنتینو پرز وارد شوند.

 

 

1309827

 

 

پیش از شروع کنفرانس خبری؛ پرز به همراه لوپتگی در کنار جام های قهرمانی اروپای رئال از جمله جام شماره سیزده که چندی پیش کسب شد.

 

 

1309832

 

1309826

 

 

طبق اعلام شبکه رئال مادرید، لوپتگی دقایقی پیش قرارداد سه ساله خود با رئال را رسما امضا کرد.

 

فلورنتنیو پرز ابتدا شروع به صحبت کرد: این مراسمی بود که انتظار داشتم پس از جام جهانی برگزار شود ولی یک سری اتفاقات غیرمنتظره، مانع شدند.

 

 

1309838

 

 

لوپتگی، تو از امروز مسئولیت تیمی افسانه ای و بزرگ را عهده دار خواهی بود. تو امروز و پس از رساندن تیم ملی اسپانیا به جام جهانی بدون حتی یک شکست، به خانه خودت بازگشته ای. می دانم که در رویای حضور با تیم ملی در جام جهانی بودی ولی آن چالش، کاملا هم تراز با مربیگری رئال مادرید است.

با توجه به بند فسخی که در قرارداد لوپتگی وجود داشت با وی به توافق دست یافتیم. تصور ما بر این بود این قضیه منافاتی با حضور او با تیم ملی در جام جهانی ندارد و از این قضیه به عنوان بی وفایی او تعبیر نخواهد شد. توافق را علنی کردیم چون می خواستیم مانع گسترش شایعات شویم و نیز مانع درز اخباری که باعث بر هم خوردن احتمالی تمرکز ملی پوشان شود.

 

 

1309841

 

 

من به رئیس فدراسیون، مذاکرات با لوپتگی را اطلاع دادم و خواستم که در نشستی مشترک این قضیه اعلام شود ولی در نهایت برنامه ها تغییر کرد.

زمانی رسیده است که همه ما رئالی ها باید در مقابل موج مخالفی که علیه ما به راه افتاده، قرار بگیریم. آن هم در یکی از درخشان ترین مقاطع تاریخ باشگاه.

پیش از این شاهد نمونه های مشابهی مثل کونته، آراگونس و اسکولاری بودیم ولی هیچ اتفاقی رخ نداد؛ چرا که نام تیمی که با آنها قرارداد بسته بود، رئال نبود. هنوز برای ما مبهم است که چرا لوپتگی نباید فردا روی نیمکت تیم ملی اسپانیا بنشیند! به عقیده من، اقدام روبیالس(رئیس فدراسیون) بیهوده و غیرمنطقی بود.

 

 

1309842

 

 

سپس لوپتگی شروع به صحبت کرد:

ممنون از رئال مادرید به خاطر اعتمادی که به من داشت. می دانم که سرمربی چه تیمی شده ام. 18 ساله بودم که به تیم دوم رئال پیوستم و سپس تجربه بازی در تیم اول را پیدا کردم. رئال به من چیزهای زیادی آموخت و واضح است که به این باشگاه احساس وفاداری می کنم. شانس این را داشتم که مربی تیم دوم باشگاه شوم و حالا به مربیگری تیم اول رسیده ام. در خودم توانایی هدایت رئال را می بینم. دیروز بدترین روز زندگی ام پس از مرگ مادرم بود.(او در این لحظه احساسی شد.) ولی امروز شادترین روز زندگی ام است.

از همان لحظه ای که وارد باشگاه شدم، انرژی و قدرت مضاعفی گرفتم. از این انرژی در راه ساختن تیمی متحد و قدرتمند به کمک ستاره های بزرگی که در رئال وجود دارند، سود خواهم جست و برای کسب همه جام ها خیز برخواهیم داشت. خودم را حالا عضوی از خانواده بزرگ رئال مادرید می دانم.

ممنون از همه.

 

 

دیدگاه‌ها