کد خبر : 1530452 | 24 خرداد 1397 ساعت 21:42 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض طلایی روس‌ها بهترین بازیکن افتتاحیه

اولین دبل جام برای چریشف و روسیه

بازیکن تعویضی روسیه مقابل عربستان موفق شد اولین دبل جام را به نام خود ثبت کند.

اولین دبل جام برای چریشف و روسیه

به گزارش "ورزش سه"، دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 بین تیم های روسیه و عربستان برگزار شد و همانطور که انتظار می رفت تیم میزبان با حمایت هواداران خود در اکثر دقایق بازی بر توپ و میدان تسلط کامل داشت اما کمتر کسی پیش بینی می کرد عربستان با 5 گل مغلوب حریف خود شود.


بی شک دنیس چریشف یکی از بهترین بازیکنان زمین بود که موفق شد اولین دبل جام را به نام خود ثبت کند. او که در اواسط نیمه اول جانشین آلن ژاگونف مصدوم شد، توانست اولین تعویض طلایی جام نیز باشد و روی یک ضدحمله در دقیقه 42 گل دوم تمیش را به ثمر برساند. او در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک سر توپ دو مدافع عربستانی را به زیبایی از جریان بازی خارج کرد و با ضربه پایه چپ توپ را به تور دروازه حریف چسباند.


هرچقدر عربستانی ها در این دیدار ناامید کننده ظاهر شدند، روس ها در نیمه دوم نیز با انگیزه بازی کردند و چریشف بازهم موفق به گلزنی شد. او در دقیقه 91 با یک ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا ضمن تحمیل شکست سنگین به عربستانی ها خودش نیز با دو گل در روز اول مسابقات در صدر جدول بهترین گلزنان قرار بگیرد. دنیس چریشف در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا روز خوبش را کامل کند.

دیدگاه‌ها