کد خبر : 1530470 | 24 خرداد 1397 ساعت 22:29 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل اول روسیه 2018 از نمای بسکتبالی (عکس)

میزبانی کامل روس ها و پخش تلویزیونی با کیفیت، با پیروزی 5 گله تیم میزبان همراه شد تا تیم ملی روسیه، جام جهانی را با برد آغاز کند.

به گزارش "ورزش سه"، پخش زنده جام جهانی روسیه با کیفیت 4K ضبط می شود و در واقع باکیفیت ترین تصاویر در ادوار جام جهانی، در روسیه ضبط و برای مخاطبان عرضه می شود. علاوه بر این، تعداد دوربین ها نیز بسیار افزایش یافته و فوتبال دوستان می توانند از نماهای مختلف مسابقات را تماشا کنند.

 

روس ها برای ضبط این بازی ها از 28 دوربین استفاده کردند. 8 دوربین 4K و 8 دوربین فول اچ دی در کنار دوربین های اسلوموشن و سوپر اسلوموشن وظیفه ضبط جام جهانی را برعهده دارند.

 

همچنین برخی بازی ها به صورت VR یا 360 درجه خواهند بود و گفته می شود تنها چند بازی مهم با این قابلیت خواهندبود.

 

1309858

 

امروز در بازی تیم ملی روسیه و عربستان نیز بینندگان تلویزیونی به وضوح کیفیت بالای دوربین ها را از مسابقات دیدند. البته کیفیت پخش در کشورهای مختلف متفاوت است.

 

در گل اول تیم ملی روسیه، ابتدا گمان می رفت یوری گازینسکی روی مدافع عربستان خطا کرده اما سپس در صحنه های دیگر مشخص شد که چنین نبوده و این موضوع را مدیون و مرهون استفاده از دوربین های مختلف هستیم که از دوره های قبل به جام جهانی راه یافته اند و تماشای فوتبال را لذت بخش تر کرده اند.

 

امروز، شاهد استفاده از کمک داور ویدئویی در بازی نبودیم اما در بازی های بعدی و استفاده تیم ها از این فناوری، بیش از این به پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر فوتبال پی خواهیم برد.

دیدگاه‌ها