کد خبر : 1530526 | 25 خرداد 1397 ساعت 08:51 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

راموس : کاش رونالدو در اوج نباشد

هم‌باشگاهی کریستیانو رونالدو امیدوار است ستاره‌ی پرتغالی در مصاف با اسپانیا در اوج نباشد. او بهتر از هر کس دیگری می‌داند که رونالدو در روزهای خوبش چه آتش‌ها که به پا نمی‌کند.

راموس : کاش رونالدو در اوج نباشد

به گزارش ورزش سه، راموس هم‌باشگاهی‌اش را بسیار خطرناک خوانده و اظهار امیدواری کرده که در دیدار اسپانیا و پرتغال، با رونالدویی کمتر درخشان روبرو شود. 


راموس گفته ترجیح می‌دهد در کنار رونالدو بازی کند تا در مقابلش. راموس می‌داند در استادیوم فیشت، رونالدوی 33ساله می‌تواند بلای جان او و تیمش باشد.  کاپیتان اسپانیا در نشستی خبری گفت " همه می‌دانیم او چقدر خطرناک است. من که ترجیح می‌دهم در رئال کنارش بازی کنم تا اینجا در مقابلش. کریس فصل گذشته عالی بوده و همیشه و در هر شرایطی برای تیم مقابلش تهدید است. البته تهدید ما فقط رونالدو نیست. پرتغال تیم بسیار بااستعدادی دارد. فوتبالیست‌های زیادی در ترکیب پرتغال هستند که می‌توانند به راحتی حریف را نقره‌داغ کنند. پرتغالی‌ها خوش‌تکنیک هستند و در خط دفاع هم ترکیب خوب و مستحکمی دارند. بازی ما و پرتغال از آن مسابقه‌ها است که عاشقان ورزش را سرمست می‌کند. یک بازی زیبا. فقط امیدوارم کریستیانو آن روز، در اوج نباشد ".


اسپانیا که هفته‌ی بسیار پرهیاهو و عجیب و غریبی را پشت سر گذاشته، حالا به جای خولن لوپتگیِ اخراج شده، فرناندو هیرو را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند.

دیدگاه‌ها